סערת ישראכרט • הרב שלזינגר: "זה לא יביא לקוחות אלא ירחיק מהם אנשים"

    ישראל פרייא 2 Comment on סערת ישראכרט • הרב שלזינגר: "זה לא יביא לקוחות אלא ירחיק מהם אנשים"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סרטון פרסומת של חברת 'ישראכרט' ממשיך לעורר סערה. הסרטון שמזמין את הילדים והוריהם להצגות חנוכה, העמיד בספק את נסי החנוכה, תוך הטלת פקפוק בהגיון סיפורי הנסים אותם מציינים עם ישראל במצוות החג ובמנהגיו.

    סערה • פרסומת של חברת אשראי מטילה ספק במסורת חג החנוכה

    איש התקשורת יצחק נחשוני, אמר ל'קול חי' בעקבות הסרטון: "באופן אישי, לא הייתי נותן קרדיט לחברת אשראי שמפרסומיה משתמע כי סיפורי המסורת היהודית לא היו. אני סבור שחברה כזאת לא יכולה לבקש את אמונו ואת כספו של הציבור המאמין".

    הרב אליהו שלזינגר, רבה של שכונת גילה, הגיב בשאט נפש לפרסומת. בשיחה עם אתר 'קול חי' הרב היה נסער: "אין יהודי בעולם שלא גדל על סיפורי הנסים. כך היה הווה ויהיה. כל ילד יהודי באשר הוא. אפילו חיברו שירים על נס פח השמן. זה נכון גם מנקודת מבט לא דתית. מי שחושב שבצורה הזאת הוא יגדיל את נפח המכירות – טועה טעות גדולה ומרה".

    הרב שלזינגר אף כינה את הפרסומת כדברי כפירה. "מי שרוצה לקדם מכירות על ידי אמירת דברי כפירה, ובאופן הזה למכור מוצרים – לא בטוח שזה יצלח. וודאי שיהודים מאמינים ירחיקו רגליהם. לא רק שזה לא יביא אליהם לקוחות אלא ירחיק מהם אנשים. הרי יהודים מאמינים – מי ירצה להתחבר לדבר טיפשי והזוי כזה?!".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שאפו על הפרסום והחשיפה, נקוה שיועיל