עדויות חושפות: מתכנן הפיגועים בפריז סעד להנאתו בבית קפה

    ישראל פריי No Comments on עדויות חושפות: מתכנן הפיגועים בפריז סעד להנאתו בבית קפה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם כשברחובות בירות אירופה מתחילות לנשב רוחות של שגרה, כוחות הביטחון ביבשת עדיין עסוקים במרדף נואש אחרי מבצעי הפיגועים בפריז. מידע שמתפרסם ב CNN גורם מבוכה רבה לשירותי הביטחון בבלגיה, לאחר מתברר כי סאלח עבדלסאלם, האיש המבוקש ביותר ביבשת, נכנס ויצא מבלגיה ללא כל קושי.

    ואם לא די בהימלטותו הקלילה מידי הרשויות, מגיעה עדותו של עורך דינו של אחד הטרוריסטים, ממנה עולה כי עבדלסאלם מצא לעצמו זמן ורוגע בכדי לשבת בבית קפה בבריסל, יום לאחר הפיגועים.

    "מרשי קיבל שיחת טלפון שלפיה עליו לאסוף חבר מתחנת הרכבת התחתית, ויחד עם החבר הופיע גם עבדסאלם", סיפר עורך הדין החשוד בסיועו למחבלים, "הוא לא זיהה אותו מיד מאחר שעבדלסאלם חבש כובע לראשו. במהלך הנסיעה סאלח סיפר שאחיו בראהים רצח אנשים בפריז ופוצץ את עצמו. עבור הקליינט שלי, חבר ילדות של שני האחים, זה היה שוק, הוא לא הבין את זה ולא חשב באופן בהיר".

    הקבוצה המשיכה מתחנת הרכבת לעבר השכונה שבה גדלו בפרבר של העיר בריסל. ובדרך עצרו לארוחה בבית קפה קטן, כשהם כנראה לא מתרשמים מהמאמצים לאתרם, ומרגישים בטוחים ונינוחים. בהמשך נעצרו שני הסייענים על ידי המשטרה באחת מעשרות הפשיטות שביצעה, ואילו עבדלסאלם הצליח להימלט.



    0 תגובות