הכינוס בכנסיה המיסיונרית • בעקבות חשיפת 'קול חי': מכתב בהול לשר החינוך בנט

    דוד לזר No Comments on הכינוס בכנסיה המיסיונרית • בעקבות חשיפת 'קול חי': מכתב בהול לשר החינוך בנט
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות חשיפת אתר 'קול חי' אמש (שני) ארגון 'יד לאחים' שלח אמש מכתב בהול לשר החינוך נפתלי בנט, בבקשה לבטל את האירוע למנהלי מחוז ירושלים של משרד החינוך שמתקיים היום בכנסיה מיסיונרית בעיר.

    פרסום ראשון: אירוע למנהלי בתי ספר בירושלים יערך באולם המארח מיסיונרים

    במכתב דרשה הנהלת 'יד  לאחים' להעביר את הכנס למקום אחר והוסיפה כי "כיצד משרד החינוך נותן יד לקיום אירוע כה חשוב במקום שאנשיו עושים הכל, להביא לביטול הזהות היהודית של ישראל?".

    יד לאחים

    כזכור, אמש חשף אתר 'קול חי' כי מנהלי מוסדות החינוך בירושלים הוזמנו לכנס מנהל המחוז שמתקיים היום. אולם רבים מהם הופתעו לגלות שהמיקום הנבחר לקיום הכנס הוא אולם פביליון, המשמש מרכז מיסיונרי בירושלים. האולם הספציפי בו ייערך הכנס, הוא אולם התפילה המרכזי של הקהילה ונחשב לכנסיה. לארגון יד לאחים נודע על הדבר והם פנו במכתב בהול לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה להעביר בדחיפות את מקום הכנס.

    גורמים במשרד החינוך מסרו ל'קול חי' כי: "האירוע המדובר מיועד למנהלי מחוז ירושלים במשרד החינוך, האולם נבחר באמצעות חברה שנמצאת בהתקשרות חוזית מול המשרד, לשם מתן שירותי השכרה של אולמות. מדובר באולם אירועים שנערכים בו אירועים שונים ובכלל זה גם כנס המנהלים הנושא אופי פדגוגי – חינוכי בלבד".

    ניסיונות 'קול חי' לקבלת תגובה ממשרד החינוך, לא צלחו, היא תתפרסם במלואה לכשתתקבל.



    0 תגובות