פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום

    לוגו+דמויותמחר ב21:00 ישודר הפרק הראשון של התוכנית 'ביד הלשון-בחברותא' – שעשועון שמירת הלשון של 'בזק' בהגשת מנחם טוקר. כבר קרוב לעשור ש'בזק' פועלת לחיזוק ערך שמירת הלשון תוך השקעה של מיליוני שקלים. הפעילות השנה עומדת בסימן "בחברותא" ותאפשר למשתתפים התמודדות על הפרס השבועי הגדול בשווי 4,000 שקלים מהבית או מהאולפן. מחר, כאמור, יתייצבו 5 חברותות באולפן קול חי להתמודדות ראש בראש בשאלות בתחום שמירת הלשון. במקביל יוכלו המאזינים ברדיו והצופים באתר לענות על אותן שאלות דרך מערכת טלפונית מתקדמת. בסוף כל פרק תתמודד חברותא אחת מול מאזין אחד מהבית על הפרס השבועי הגדול.

    מרק אסםלקראת החורף 'אסם' מרחיבה את סדרת מרקי 'רגע חם' בכשרות בד"צ העדה החרדית. ההשקה כוללת אריזת סטיק מעוצבת ונוחה לנשיאה במאגדת המכילה 5 סטיקים, בטעמים: פטריות, תירס, אפונה ועגבניות. בחברה מדגישים כי המרקים הם בערכים של 69 קלוריות לכוס.

    עלית - נבחרו עשרת היצירות'עלית' הודיעה כי נבחרו עשר היצירות שעלו לשלב הגמר בתחרות 'יוצרים וזוכים'. מהחברה נמסר כי למעלה מאלף יצירות נשלחו לתחרות שזוהי השנה החמישית ברציפות לקיומה. 10 היצירות שנבחרו ע"י צוות השיפוט לעלות לשלב הגמר – עומדות בימים אלה להצבעת הציבור בטלמסר שמספרו 03-3738000. המצביעים יכולים גם לענות על 2 שאלות טריוויה ולזכות בזוג אופניים בכל יום.

    zabar yahazהמותג 'סלטי צבר' חוזר משנת השמיטה עם מגוון סלטים בהם: חציל על האש בטחינה , כרוב אדום וסלט פלפלים אדומים קלויים. הסלטים מצטרפים למגוון הקיים של מוצרי החומוס והטחינה של 'צבר', כולם בכשרות בד"צ העדה החרדית.

    7460904_yahats2מותג הטיפוח לתינוקות 'ג'ונסונס' יוצא בקמפיין חדש תחת הכותרת "הרבה יותר בשביל התינוק שלך". בחברה מסבירים כי המטרה לחדד כי זמן הרחצה של התינוק הוא הזדמנות מעולה לגירוי רב חושי התורם להתפתחותו של התינוק. הקמפיין מקדם את מוצרי הסדרה הכוללים: תרחיץ ושמפו, שמפו אל דמע ושמן לתינוק.

    Picture 1הסופר קובי לוי והאומן יואל וקסברגר חברו להפקת ספר חדש בשם "השטייטל". מדובר בספר מעשיות לילדים ולנוער המשרטט בשפה ספרותית עשירה את המתרחש בעיירה של פעם. לסיפורים נלווים איורים מרהיבים. הספר החדש נמכר לקראת חנוכה טרקליני 'מלכות וקסברגר'.



    0 תגובות