- רדיו קול חי - -

אירופה בוערת: הרוגים ופצועים בפשיטת משטרת פריז על מעוזי המוסלמים

אירופה בוערת: משטרת צרפת פשטה על מספר שכונות בצפון פריז, כחלק ממצוד אחר חשודים במעורבות בפיגועי הטרור ביום שישי בערב, ונתקלה באלימות קשה. באזור נשמעים פיצוצים עזים, ומתנהלים חילופי אש. 2 מהמתפרעים המוסלמים נהרגו, ביניהם מחבלת מתאבדת שניסתה לפגוע בכוחות.

לפי דיווחים מפריז, המצוד מתמקד כעת באיתור ה'מוח' שעומד מאחורי הפיגועים, עבד אל-חמיד אבאוד, שטרם נתפס. המשטרה קראה לתושבי האיזור להסתגר בבתיהם וראש העיר הודיע כי התחבורה הציבורית הופסקה זמנית ושהיום לא יתקיימו לימודים.

תושב סן דני אחר תיאר בפני כתב אי-פי את חילופי האש הכבדים והפיצוצים באזור. "זה החל עם פיצוץ. ולאחר מכן אירע פיצוץ נוסף ואז עוד שני פיצוצים. בערך שעה של קולות ירי". תושב אחר נשמע מבוהל אף הוא: "זה נמשך ונעצר. שמעתי רובי קלצ'ינקוב. ואז החל שוב".  תושבת האיזור סיפרה לכתבת ה"גרדיאן" על פחדיה נוכח המצב: "אנשים מפחדים, זה יותר ממה שאנחנו יכולים לשאת".

ובעוד המהומות בצרפת מחריפות, אירופה כולה תחת פאניקה ובהלה רבה. אתמול פונה איצטדיון בגרמניה, רגע לפני שנבחרות אירופאיות גדולות החלו את משחקם, עקב חשד למטעני נפץ. 2 טיסות של חברת אייר פראנס מארה"ב לפריז, הוסטו ממסלולן בשל איומי פצצה שהתקבלו, עדיין לא נמצא כל אישור לכך.

תמונה 1 (5) [1]

תמונה 2 (4) [2]

תמונה 3 (5) [3]

תמונה 4 (4) [4]

תמונה 5 (3) [5]