הציע עזרה לצעיר שלא יודע לקשור עניבה וריגש מיליוני גולשים

    ישראל פריי 2 Comment on הציע עזרה לצעיר שלא יודע לקשור עניבה וריגש מיליוני גולשים
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחווה האנושית הקטנה שהועלתה לרשת, ריגשה את הגולשים שהפכו אותה לויראלית ומדוברת ביותר. אולי דווקא בימים של טרור עולמי וניכור אנושי גובר, פעולת עזרה פעוטה של איש מבוגר לצעיר שהתקשה להדק את קשר עניבתו, מצליחה לפרוט על נימי רגשותיהם של הגולשים ברחבי העולם.

    בחור בשם רד דסמונד תומאס העלה בעמוד הפייסבוק שלו תמונה שצילם בתחנת הרכבת לינדברג סנטר שבאטלנטה, ג'ורג'יה, אליה הוסיף את הכיתוב הבא: "הבחור הצעיר התקשה לקשור את העניבה שלו. האישה במעיל האדום שמה לב ושאלה 'אתה יודע איך לענוב עניבה כמו שצריך?' הבחור הצעיר ענה לה, 'לא, גבירתי', ואז היא קראה לבעלה ואמרה לו 'בוא תלמד את הבחור הצעיר הזה איך לענוב עניבה'".

    תומאס המשיך בתיאור הסיטואציה: "אחר כך, הג'נטלמן המבוגר צפה בג'נטלמן הצעיר חוזר על הצעדים שלימד אותו והראה לו שהוא קלט את העניין. אני עמדתי במרחק מה מהם (אבל קרוב מספיק כדי לשמוע את חילופי הדברים) וצילמתי את התמונה של ההדרכה לפני שעליתי לרכבת. אני אוהב את זה".

    הוא לא היה היחיד שהתרגש מזה. הפוסט זכה לכ – 800 אלף שיתופים ו-200 אלף לייקים מאז שעלה לפייסבוק לפני שלשה ימים, והפכו את גיבוריו לסמלים של אחווה אנושית.

    זקן וצעיר, עניבה



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כבר שמתם את הכתבה הזו!!!

    2. 1

      והצעיר במקום לעמוד ולהקל על המבוגר. נשאר לשבת במקומו. קצת דרך ארץ…