חרדים ודרוזים צעדו לזכר הפיגוע: "חיזק את ברית הדמים בינינו לבין מדינת ישראל"

    בנצי ליזרוביץ | תמונות: חטיבת דובר המשטרה No Comments on חרדים ודרוזים צעדו לזכר הפיגוע: "חיזק את ברית הדמים בינינו לבין מדינת ישראל"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במלאות שנה לפיגוע הרצחני בבית הכנסת בהר נוף בירושלים בו נרצחו 5 אזרחים ושבמהלכו מצא את מותו רס"מ זידאן סיף ז"ל ציינו בני משפחתו את היום ביום שישי בצעדה בכפר יאנוח-ג'ת לזכר הרוגי הפיגוע.

    בצעדה השתתפו כ 3000 איש בהם נכבדי העדה הדרוזית, תושבי הכפר יאנוח -ג'ת, מתפללי בית הכנסת בהר נוף, מ"מ מפכ"ל, ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מחוז צפון ,ניצב זוהר דביר, וכן מפקדים ושוטרים בהם מפקדיו וחבריו ליחידה של זידאן ז"ל.

    בסיומה של הצעדה שבמהלכה צעדו המשתתפים בשבילי הכפר בו נולד וגדל זידאן, התקיים טקס בו נשאו דברים בני משפחתו,נכבדי העדה הדרוזית, נציגי בית הכנסת הר נוף, מ"מ מפכ"ל, מפקד המחוז ואלמנתו של זידאן ז״ל.

    אלמנתו של זידאן העלתה בכאב את זכר בעלה: "כשהגעת לזירה לא חשבת עליי, לא חשבת על הבת שלנו, חשבת רק איך אתה יכול להציל אנשים חפים מפשע, אני גאה בך, המעשה שלך חיזק את ברית הדמים בינינו לבין מדינת ישראל, ואני מקווה שזו תיהפך לברית של חיים".

    מפקד המחוז אמר: ״הגענו לכאן היום מתוך שותפות גורל לצעוד כמשפחה אחת לציון זכרו של זידאן והגעגועים אליו. גם בימים מתוחים אלו של החמרה במצב הבטחוני וגל פיגועים בירושלים, בהם שוטרי משטרת ירושלים, לוחמי מג״ב וכוחות תגבור פועלים מסביב לשעון בשמירה על בטחון בירתנו – רואים אנו זכות וחובה להגיע לכאן היום, ולהשתתף באירוע החשוב לזכרו של שוטרנו וחברנו. מורשתו של זידאן היא אות ומופת לכוחה ולערכיה של משטרת ירושלים ומשטרת ישראל".

    תמונה 1

    תמונה 2

    תמונה 3

    תמונה 4

    תמונה 5

    תמונה 1 (2)

    תמונה 2 (1)

    תמונה 3 (1)



    0 תגובות