אמו של החייל הנעדר אורון שאול: "איפה האומץ וההרתעה של הממשלה?"

    דוד לזר No Comments on אמו של החייל הנעדר אורון שאול: "איפה האומץ וההרתעה של הממשלה?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זהבה שאול – אמו של החייל הנעדר אורון שאול תקפה הערב (ראשון) ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' את החזרת גופות המחבלים היום, לידי משפחותיהם.

    כבר בתחילת דבריה, תיקנה את מגיש המהדורה ואמרה לו שלא יאמר על בנה: 'ז"ל', "מבחינתנו אורון עדיין חי", אמרה.

    "אנחנו קוראים לממשלה – לא להחזיר את גופות המחבלים, מחמת שהבנים שלנו יצאו למלחמה שהממשלה שלחה אותם, והיא צריכה להחזיר אותם ולא את הגופות של אלו שרצחו אותם".

    האם יש מישהו מטעם הממשלה שעומד אתכם בקשר?, "כן, לא יום יום, אבל יש כתובות, ואני סומכת על הכתובת הזו".

    על הסיבה שמעניקה לה תקווה שבנה עדיין חי, אמרה כי "אני עדיין חושבת שמבחינתי אורון חי ואל תגיד עליו ז"ל, ואני לא רוצה להיכנס לזה, זה לא לטלפון".

    לדבריה, "אני אומרת לך שמי ששולח את המפגעים כעת – זה החמאס וזה לא שאחד קם לרצוח ומכניס סכין בבטן למישהו, זה החמאס שולח אותם, ואם החמאס דורש להחזיר את גופות המחבלים – שיחזיר את אורן שנמצא אצלו. מה זה מחווה הומניטרית? הרי הקבינט החליט לא להחזיר אז למה פתאום הם מחזירים?".

    האם תעתרו לבג"ץ בעניין? "בינתיים אנחנו לא עותרים לבג"ץ, אלא אם כן זה ימשך, אבל אני אודיע להם מראש שאנחנו נלך לעשות את זה, כמו שאני מצפה מהממשלה – שיודיעו לי מראש שהולכים לשחרר את גופות המחבלים. אני סמכתי עליהם, ופתאום אני רואה שהם לא עומדים בדברים שלהם".

    היא חזרה ותקפה את הממשלה ואמרה כי "אני רוצה להגיד לך, הממשלה מחויבת להחזיר את הדר גולדין ואת בני אורון שאול, הם שלחו אותם להילחם אז שיחזירו אותם. איפה האומץ וההרתעה של הממשלה? הכל נעלם".

    האזינו לראיון המלא:

     



    0 תגובות