אזעקה נשמעה בעוטף עזה: רקטה נפלה בשטח פתוח • לא היו נפגעים

    קובי פינקלר 1 Comment on אזעקה נשמעה בעוטף עזה: רקטה נפלה בשטח פתוח • לא היו נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (רביעי) נשמעה אזעקת 'צבע אדום' ביישובי עוטף עזה, וזמן קצר לאחר מכן דווח כי הרקטה נפלה בשטח פתוח בסמוך לאחד היישובים במועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק.

    בעקבות הירי מעזה – תקף ח"כ חיים ילין מ'יש עתיד' את נתניהו ואמר כי "מר ביטחון נתניהו שחתם לאחר מבצע "עמוד ענן" על הסכם שצמצם את מרחב ההגנה של צה"ל ברצועת עזה, הביא אותנו למצב בו העזתיים נמצאים היום על הגדרות. רק אתמול טען ראש הממשלה שחמאס קלט את המסר, הוא רק שכח לציין איזה מסר. חמאס קלט שאין מנהיגות בישראל, ואפשר להמשיך לירות, מותר להתקרב לגדר וזה בסדר להפר את הריבונות של מדינת ישראל".

    ילין הוסיף כי "הגיע הזמן להכהות אחת ולתמיד בארגוני הטרור ביד ברזל, להשיב את הריבונות ולא לזנוח את הזרוע המדינית שתוביל לאופק ותקווה", לדבריו, "נתניהו, מדינת ישראל זקוקה למנהיג, מדינת ישראל זקוקה לביטחון אמיתי ולא רק לאיומים והבהרות".

    יצוין, כי לפני כשבוע וחצי רקטה ששוגרה מעזה – התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. בחסדי שמים – גם באירוע הזה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. יום קודם לכן נורתה רקטה לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד
      פיגועי זוועה אחד אחר השני. מדוע?

      פוסק הדור מרן הגר"ש ואזנר זצוק"ל ולהבחל"ח שר התורה מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, פסקו שהאינטרנט הוא יהרג ואל יעבור.
      אמר הגה"צ רבי צבי מאיר זילברברג שליט"א, שמשמים מקיימים את הפסק של גדולי ישראל שליט"א, אם באופן של תאונות ואם באופנים של אסונות ופיגועים רח"ל.
      וכמו שכתוב בגמרא: והאמר רב יוסף וכן תני דבי חזקיה מיום שחרב בית המקדש אף על פי שבטלה סנהדרי ארבע מיתות לא בטלו. לא בטלו? והא בטלו! אלא דין ארבע מיתות לא בטלו! מי שנתחייב סקילה, או נופל מן הגג או חיה דורסתו. מי שנתחייב שריפה, או נופל בדליקה או נחש מכישו. מי שנתחייב הריגה, או נמסר למלכות או ליסטין באין עליו. מי שנתחייב חנק, או טובע בנהר או מת בסרונכי (סנהדרין דף לז:).
      ולפי דברים אלו הדברים ברורים בשל מי אירעו הפיגועים הנוראים לאחרונה אחד אחר השני רח"ל, ונהרגו רבים מישראל בכמה מיתות משונות ואזכריות רח"ל.
      וכל אחד המסתכל באינטרנט [פרוץ, או שאינו חסום היטב] רח"ל, ידע ויבין כי בו תלוי הקולר, ודם ההרוגים והנטבחים בפיגועים הנוראים רח"ל זועק אליו מן האדמה, ועל כל אלה יביא האלקים במשפט (קהלת יא ט).
      ויהי רצון שיחזרו כולם בתשובה שלימה, ונזכה לכל הרשעה כולה כעשן תכלה, והסר שטן מלפנינו ומאחרינו, כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ. ונזכה לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו ברחמים רבים אמן.