שוחררו המתנחלים שנעצרו לאחר שרדפו אחרי מחבל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שוחררו המתנחלים שנעצרו לאחר שרדפו אחרי מחבל
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושת העצורים שרדפו אחרי מחבל סמוך ליצהר שוחררו ממעצר. השלושה נעצרו ביום רביעי האחרון לאחר שרדפו אחר מחבל פלסטיני שיידה אבן על תושבת יצהר בכביש העלייה לישוב.

    המשטרה ביקשה מבית המשפט לשחררם לארבעה ימי מעצר בית לצורך בחינת הגשת כתב אישום נגדם. עו"ד אהרון רוזה מארגון חוננו המייצג את העצורים טען כי אין כל סיבה להטיל עליהם מעצר בית. "אם האירוע היה בפתח תקווה או רעננה הם היו מקבלים אות הוקרה בבית הנשיא", אמר עו"ד רוזה.

    השופט ארז נוריאלי מבית משפט השלום בפתח תקווה קבע כי לא חלה כל התפתחות בחקירה, וכי אין פעולות חקירה נוספות לביצוע. יחד עם זאת קבע השופט כי יש להטיל עליהם מעצר בית לשלושה ימים, עד ליום ד' ושחרר את השלושה לבתיהם. קטין בן 14 ששוחרר כבר בדיון הקודם ישהה עד ליום ד' במעצר בית לילי.

    כזכור, הארבעה נעצרו ביום רביעי האחרון כאשר רדפו אחרי מחבל. כח משטרה שזיהה אותם עצר אותם בחשד לקשירת קשר והתנגדות למעצר, ותחילה ניסתה המשטרה לייחס להם מעורבות באירוע שהתרחש לאחר מעצרם, בו התרחש עימות במטע הזיתים ממנו על פי החשד יצא המחבל. באירוע נפצעו ערבי ואנרכיסט בריטי, ניזוק רכב ערבי ומטעי הזיתים באזור הועלו באש, וזאת בתגובה ליידוי האבן.

    במוצאי השבת האחרונה הפגינו כמאתיים תומכים מכל רחבי הארץ מול כלא הדרים בו שהו העצורים, וקראו לשחרורם. אביו של אחד העצורים נאם באירוע ואמר כי לבנו מגיע צל"ש ולא מעצר.



    0 תגובות