השר אזולאי במתקפה חסרת תקדים: "בג"ץ הוא המקטרג הגדול של עם ישראל"

    דוד לזר No Comments on השר אזולאי במתקפה חסרת תקדים: "בג"ץ הוא המקטרג הגדול של עם ישראל"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באופן תמוה, בג"ץ הזדרז לדחות את העתירה שביקשה למנוע את הריסת בית הכנסת 'איילת השחר' בגבעת זאב, ובעקבות כך – על פי בית המשפט – על המדינה להוציא צו הריסה לבית הכנסת בתוך שבוע ימים.

    הבוקר (שלישי) התייחס לפרשה – השר לשירותי דת דוד אזולאי שתקף את בג"ץ בחריפות ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' ואמר כי "בג"ץ הוא המקטרג הגדול של עם ישראל", כמו"כ, קרא השר "לבוא ולמנוע בגופינו את הריסת בית הכנסת ואת החלטת בג"ץ".

    בתחילת דבריו אמר אזולאי כי "צר לי מאוד שאני צריך להתייחס להריסת בית הכנסת בגבעת זאב דווקא היום ראש חודש שעם ישראל מתפלל ומחפש זכויות, ודווקא בג"ץ הוא המקטרג הגדול של עם ישראל שמוציא צו על הריסת בית הכנסת ולא משנה למה, דווקא בתקופה הזו שכולם מחפשים זכויות – בית משפט של יהודים הורס בית הכנסת, זה דבר נורא ואיום".

    "גם אני וגם יו"ר ש"ס איה דרעי, פנינו לראש הממשלה על מנת לדחות את ההריסה עד שיבנה מקום חילופי. לצערי זה נדחה רק לאחר החגים, וכעת בית המשפט – בזריזות נוראית – שלא ראיתי ככה בשום מקום שבית המשפט גילה זריזות כזו קבע להרוס את בית הכנסת, דווקא בימים אלו שאנחנו זקוקים לתפילה ולשלום", תקף השר.

    אזולאי החריף ואמר כי "צריך לעמוד בגופינו ולמנוע את הריסת בעת הכנסת. בימים אלו אסור שייווצר מצב שבית הכנסת ייהרס. אנחנו צריכים לעמוד שם ולא לתת להרוס את בית הכנסת, זה מזעזע ומרעיד אותי, דווקא בימים אלו שצריכים רחמי שמים, בית הכנסת עם 400 מתפללים, לא צריף קטן. אם זה היה קורה בחו"ל היו מזעזעים את אמות הסיפים".

    "הייתי מצפה מבית המשפט שיגלה קצת רגישות ויחזור בו מהחלטתו. כמו"כ, גם אי אפשר להעסיק את המשטרה כעת בהריסת בית הכנסת, הם עסוקים בהצלת חיי אדם. זה לא בושה שבית המשפט יחזור בו מהחלטתו", אמר השר אזולאי הבוקר ל'קול חי'.



    0 תגובות