בתום משדר ענק ודרמטי: יש זוכים בתחרות המוזיקה היהודית תשע"ה של 'קול חי'!

    ישראל פרייא 9 Comment on בתום משדר ענק ודרמטי: יש זוכים בתחרות המוזיקה היהודית תשע"ה של 'קול חי'!
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי התעניינות שיא, עשרות אלפי הצבעות, ושבועיים של מתח ודרמה, נבחרו הערב הזוכים במגזין המוזיקה היהודית. במשדר ארוך ואינטנסיבי שנערך הערב ב'קול חי', בין ראיונות מפתיעים וקולות ממגוון מוזיקאים, אישי ציבור ומאזינים, נחשפו הנתונים שבסיומם נבחרו הזוכים.

    אשר גרייבר ואלעד שבר הציגו במשדר את התוצאות, לסיכום שנת תשע"ה: שיר השנה – ירושלים שבלב של אברהם פריד; אלבום השנה – סגולה של אוהד מושקוביץ; מעבד השנה – יואלי דיקמן; מלחין השנה – אודי דמארי.

    מתוך רשימה של 30 שירים, עלו להצבעה חמשה שירים בלבד, אותם בחרו המאזינים להעלות לשלב השידור החי. במקום החמישי זכה השיר התקבצו – יוסי גרין והילדים. במקום הרביעי: כאייל תערוג – מוטי שטיינמץ ו"המנגנים". במקום השלישי: הכל לטובה – יוסף חיים שוואקי.  במקום השני: מלך העולם – חיים ישראל ואודי דמרי . והזוכה המאושר במקום הראשון הוא: ירושלים שבלב – אברהם פריד.

    עם תום השידור, התפנה המגיש הבלתי נלאה אשר גרייבר לדבר עם אתר 'קול חי': "עברנו ערב סוער ודרמטי. לא צפינו את כמות ההצבעות, נאלצנו לגייס טכנאים שיטפלו בעומס הפניות. גם אחרי שהנתונים הראו על זכייה מסויימת, ההצבעות האינטנסיביות שינו את הנתונים שהתנדנדו בהפרשים לא ניכרים לאורך השידור, עד לתוצאה הסופית".

    עמיתו לשידור אלעד שבר מסר: "תודה לכל האומנים שהרגישו חלק בלתי נפרד מהמשדר, למרות שחלקם עמד למבחן, ומטבע הדברים לא כולם היו מרוצים. תודה ענקית לכל עשרות אלפי המאזינים והמצביעים, שהפכו את השידור הענק לאבן דרך משמעותית בענף המוזיקה".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      שיר השנה: מה טובו אוהליך של אלעד שער
      אלבום השנה: מילים ולחן של אלעד שער
      מלחין השנה: אלעד שער
      מעבד השנה: ציקי זנתי

    2. 8

      ברול ה תשעד ותשעה עשו לי את היום יום ברוך ה וזה בגלל שברוך נ התחלתי להאזין למוזיקה

    3. 7

      בס"ד
      'ירושלים שבלב' הוא שיר שהייתי שמה במקום השני, אחרי 'כאייל תערוג' של מוטי שטיינמץ.
      ובקשר לשידור, הייתה אכזבה מטורפתתת. 5 שירים וזהו?? חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן, ויצא מזה רק בזבוז גדול של זמן, פלוס טיפטיפה כיף. זה כל כך מאכזב!!! למה???
      המון ברכות לאברהם פריד ולכל הזוכים בקטגוריות האחרות!

    4. 6

      היה שידור ענקקקקקקקקקקקקקקקק

      כל הכבוד!

    5. 4

      ברוך ה איזה מטח זה היה באמת זה טוב ונכון שאודי דאמרי זכה כמלחין השנה השנה כול נגיעה שלו בשיר ברוך ה נהפכה ללהיט כמו בשעות הכי קטנות שלו ושל חיים ישראל ושיר נחופה של אבישי אשל ומלך העולם שלו וגם של חיים ישראל וגם השיר האחרון והכי החדש שיצא זה רק מלמעלה של אבישי אשל

    6. 3

      למה שלא תעלו את השידור בוידאו או באודיו לאתר?

    7. 2

      יוסף חיים שוואקי הכל לטובה זה שיר השנה שהושמע הכי הרבה ברדיו קול חי

    8. 1

      אין על התוכנית שלך אלעד