ח"כ שמח • המשכורת של חברי הכנסת תזנק ב- 4000 ש"ח

    ישראל פרייא | צילום: יעקב סער, לע"מ 4 Comment on ח"כ שמח • המשכורת של חברי הכנסת תזנק ב- 4000 ש"ח
    8:52
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ דנון: עלינו להתחשב אך ורק באינטרס הישראלי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה שתרפרפו על חשבוניות ההוצאות של ימי החגים, בטח תשמחו לדעת שלפחות מגזר שלם בחברה הישראלית, יוכל לנשום לרווחה כלכלית, כשיזכה בקרוב להעלאה דרסטית בהכנסותיו. נו טוב, מדובר ממגזר מצומצם של נבחרי ציבור העוסקים באומנות הפוליטיקה וליתר דיוק, 120 חברי כנסת ישראל, שלוקחים את גורלם בידיהם, ודואגים לתיגבור משכורתם הצנועה.

    בפוסט שפרסם תומר אביטל -עיתונאי ויוזם הפרויקט "100 ימים של שקיפות"- הוא חושף את ההעלאה, בתוספת ביקורת נוקבת: "מתכננים לבקש העלאה בסוף השנה? בזמן שתרעדו ותתכנו איך בדיוק לגשת לבוס – חברי הכנסת יילכו לישון מחויכים. למה? כי בעוד חודשיים שכרם צפוי לעלות בכ-4000 שקל. כן. 4000 שקל! הם ביקשו מכם אישור? אה לא? מוזר. כי אתם המעסיקים שלה".

    "תבינו. שכר המחוקקים צריך להיות גבוה – שלא ישוחדו, שלא ידאגו. אלא שהם מגזימים. חשבון הבנק שלהם תופח מדי חודש יותר מכל עמיתיהם בעולם המערבי ביחס לשכר האוכלוסיה המקומית. זו אחת הסיבות לניתוק, לבועה, לכך שמדובר בסידור עבודה". -הוא ממשיך לשטוח את הפרדוקס- "אבל הכי מעצבן זה שהנושא הגיע שוב ושוב בשנים האחרונות לשולחנם. ׳יש עתיד׳ פעלו להקפיא את ההעלאות, ועדות ציבוריות המליצו לשנות את ההצמדות – אבל ברגע האחרון זה תמיד התאייד".

    "עזבו שמאל ימין. כאן זה אנחנו מול 120 איש (מינוס צדיקים דוגמת ׳יש עתיד׳)". אביטל מציג גם מתווה הגיוני לפתרון האבסורד: "אני מחכה לאדם שייקח את זה עליו כפרויקט חיים. שידאג שאת תנאי הח״כים לא יקבעו הח״כים. כפי שעשה בארה״ב גרגורי ווטסון. ובנתיים? זה ימשיך לטפס. ב-20 שנה האחרונות השכר שלהם קפץ ב-143%. ושלכם?".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חוצפה! בואו נעשה עצומה שכל חברי הכנסת יקבלו שכר מינימום!! שרים יקבלו תוספת לשכר 14% וראש הממשלה יקבל תוספת של 50% על השכר המינימום!!!
      מי שלא מתאים לו שיפרוש!! בבקשה מי יודע לעשות עצומות באינטרנט???

    2. 2

      הפרשנות פה לא משהו והיא די סותרת את עצמה אין קשר לימין ושמאל ואם כן הרי חלק עושים את העבודה כמו שצריך ואולי אף יותר מזה [מקלב] ואגב מי זה הפרשן הזה חשראל פרייא

    3. 1

      באמת הגזימו, 4000 שקל זה משכורת של עוד אזרח פשוט!