הרצוג בסוכת 'קול חי': "התאכזבתי ממנהיגי הציבור החרדי, אני נזהר במילים"

    ישראל פריי No Comments on הרצוג בסוכת 'קול חי': "התאכזבתי ממנהיגי הציבור החרדי, אני נזהר במילים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רדיו 'קול חי' קיים הערב אירוע מיוחד, בו אירח איש התחנה חיים קליגר אישים בכירים מכל גווני חברה הישראלית, ביניהם יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, סגן שר החוץ לשעבר דני איילון, יו"ר אגודת כפר חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, הרב יחזקאל פוגל, הרב איתמר גינזבורג, אבי כהן, רוני רימון ועוד.

    האירוע נערך תחת חסותו של הנגיד יצחק שפירא, והתקיימה בסוכה שבבית הוריו ברחוב שטריקר שבצפון תל אביב. בחיי אביו, הרב אברהם (מוניה) שפירא, היווה הבית מוקד עלייה לרגל של מיטב הפוליטיקאים ובכירי המשק הישראלי, שמצאו בבית התעשיין ויו"ר ועדת הכספים מקום לקבל בו עצה חכמה, סגירת דילים, ואירוח ממיטב יכולותיו של הגביר האגדי.

    האירוע שהועבר בשידור חי ב'קול חי', החזיר את הבית לימי תהילתו המפורסמים, כשבכור הבנים, הרב יצחק שפירא, אירח בו לשיח מרתק את מיטב הדמויות המשפיעות, שנהנו משיחה מרתקת, סעודת חג עשירה, ואף מפרקים מוזיקליים בהשתתפותם של הזמר יענקי דסקל וילד הפלא ארי רייך.

    ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג שוחח בגילוי לב על יחסיו עם הקהילה החרדית, ונתן ביטוי לאכזבה ממצג השווא שהעניקו לו הנציגות הפוליטית החרדית בכנסת הקודמת, עת שחלקו יחד את ספסלי האופוזיציה, והבטיחו את תמיכתם בו: "התאכזבתי ממנהיגי הציבור החרדי" -אמר בסוכת 'קול חי'- "אי אפשר לשכוח את כמויות ההבטחות המצולמות שלהם כשישבנו יחד באופוזיציה. אני נזהר במילים, אנחנו הרי אחרי יום הכיפורים. מחלתי להם".

    הערב התראיין חה"כ מנחם אליעזר מוזס ב'ערוץ הכנסת', ובו הביע תמיכה בצירופה של מפלגת "העבודה" לקואליציה. "יהדות התורה תתמוך בצירופו של הרצוג לממשלה. זו תהיה ממשלה עם הסכמה רחבה" – אמר מוזס שהוסיף: "מאז ומתמיד הסתדרנו עם המפא"יניקים".



    0 תגובות