מיטל אוחנה: "שמדינת ישראל תעזור לאמיר, הוא שווה את זה"

    ישראל פרייא | צילום: חדשות 24 2 Comment on מיטל אוחנה: "שמדינת ישראל תעזור לאמיר, הוא שווה את זה"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החיפושים באומן אחר הנעדר אמיר אוחנה ממשיכים, כשעד כה לא נראה כל קצה חוט באופק. אוחנה, שנסע לחגוג את ראש השנה במחיצת רבי נחמן מברסלב, יצא להתבודדות בליל ראש השנה, ומאז, אבדו עקבותיו. בראיון קשה וכואב ל'קול חי', פנתה אשתו, מיטל אוחנה, בקריאה נרגשת לכל הגורמים הרלוונטיים, לעשות מאמץ מוגבר לאיתור בעלה.

    "אין לי ספק שהוא במצוקה, אולי הלך לאיבוד ואולי נפל, הוא בחור אחראי, לא יכול להיות שהוא נמצא בהכרה ולא יוצר קשר. לפני החג עוד הספקתי לדבר איתו, הוא הבטיח להתקשר מיד כשהחג יצא, כבר עברו 3 ימים מהיעלמותו, ואין לי קצה חוט, אני אובדת עצות". היא הוסיפה כי ככל שעובר הזמן החרדה הולכת וגוברת "לאף אחד אין תשובות, אני כבר לא יודעת באיזה מצב אמצא אותו".

    היא הסבירה על מחלת האפילפסיה שאמיר לוקה בה, שעלולה לגרום להתקפים ולנפילות, "שואלים אותי אם זה אחראי שאמיר נסע במצבו, אני אגיד משהו שיישמע מעצבן, אבל זו האמת, אמיר הוא בעל אמונה חזקה, ולמרות שהנסיעה לא מומלצת, הוא רצה מאד לנסוע לרבי נחמן, אמיר הוא ירא שמים וחזק מאד רוחנית".

    היא ציינה את ארגון זק"א ש"הופכים כל אבן ופינה בחיפושים" אך לדבריה, אין בכך די, ובמיוחד לאור העובדה שהחיפושים מופסקים בלילה. היא הפנתה בקשת עזרה לגורמים הרשמיים בישראל "בבקשה, תתגייסו לעזור, אמיר שווה את זה, הוא אבא לילדות שמחכות לו".



    2 תגובות

    מיין תגובות