פלח שוק 20.6.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 20.6.12
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/06/pelach-shuk-20.6.12.mp3|titles=pelach shuk 20.6.12]

    בסוף השבוע נדע מי תהיה הפרסומת האהובה של השבוע לפי 'מדד הפרסומות האהובות' של רדיו 'קול חי'. המתמודדות השבוע הן: 'עוגי-מי לקח ת'עוגי מהקופסא', 'בזק-לדבר ה-ר-ב-ה ולשלם מעט', 'בנק איגוד-הפוך', 'אגד-פלדהיים-מוטבע על הסידור שלך', 'פועלים משכנתאות–משכנתא שתפורה ליכולות שלכם' ו'ביזפורטל–למקצוענים, לא למתעניינים'. להצבעה לחצו כאן.

    'בזק' השיקה הבוקר את 'חידון שמירת הלשון מספר 2'. החידון, שכבר הפך למסורת במגזר החרדי, מיועד לגילאי 10 עד 14, תוך הפרדה מלאה בין בנים לבנות. בשלב הראשון ייערך חידון טלפוני שהמצטיינים בו יעפילו אל השלב השני – הגמר הגדול שייערך באולם גדול בבני ברק וישודר בשידור חי על גבי מסך ענק בעיר, וברדיו 'קול חי'. במקביל תיערך ברדיו 'קול חי' פעילות בתוכנית 'שניים בצהרים' מדי יום בשתיים, שתאפשר לשני מאזינים להעפיל גם הם אל הגמר הגדול. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר במשרדי 'בזק' בתל אביב התייחס לפעילות אילן סיגל, מנהל השיווק למגזר הפרטי ב'בזק':
    [audio:/wp-content/uploads/2012/06/bezeq.mp3|titles=bezeq]
    בהמשך להצלחת המבצע בבני ברק, 'סימילאק למהדרין' משיקה מבצע גם ברשת 'יש' בירושלים. במסגרת המבצע אמהות לתינוקות עד גיל 6 חודשים מקבלות פחית 'סימילאק למהדרין שלב 1' במחיר מיוחד, לצד הטבות נוספות. המבצע מתקיים בכל סניפי רשת 'יש' בירושלים.

    מותג מעדני הילדים 'קרלו' מבית 'תנובה' משיק מהדורה מוגבלת וחדשנית לקיץ: 'קרלו מוס שוקולד- להקפאה'. את מוס השוקולד המצוין ניתן לאכול מצונן, או להקפיא ולאכול כמו גלידה.

    הוצאת 'פלדהיים' מאריכה את תקופת המכרז עד לתאריך י"א בתמוז (1/7). עד אז, יוכלו בעלי עניין לשגר הצעות על מנת לרכוש את שתי החברות, יחד או לחוד. בתום התקופה, יפתחו ההצעות לבדיקה כלכלית מקיפה על מנת לנתח את משמעות ההצעות ולגשת באמצעותן למימוש תכנית ההבראה שכוללת הסדר עם כלל הנושים של החברות.

    סלקום' השיקה מוקד שירות טלפוני חדש באשדוד שהוקם על ידי 'מנפאואר בראשית' ומבוסס על תעסוקת כ100 נשים מהמגזר החרדי. במוקד: שמרטפייה לילדי העובדות, השאלת ספרים, קפיטריה ופעילות מתאימה לאורח החיים החרדי. ניר שטרן, מנכ"ל 'סלקום', סיפר לרדיו 'קול חי' על אודות המרכז, במעמד ההשקה:
    [audio:/wp-content/uploads/2012/06/cell1.mp3|titles=cell1]
    שטרן הוסיף ומנה את היתרונות שבהעסקת עובדות מהמגזר החרדי:
    [audio:/wp-content/uploads/2012/06/cell2.mp3|titles=cell2]

    'בנק פאג"י' משיק 'הלוואה מתחדשת' עד לסכום של 50,000 שקלים. ההלוואה לתקופה של עד שלוש שנים על בסיס של ריבית משתנה, המתחדשת מדי חצי שנה ומאפשרת הלוואה נוספת בסכום ההחזר שכבר שולם לחשבון העו"ש.

    אתר שוק ההון המוביל בישראל 'Bizportal' יצא במהלך שיווקי חדש הכולל מסע פרסום תחת הסיסמא – "למקצוענים, לא למתעניינים". הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שכלל: עיצוב האתר מחדש, תוך כדי שימת דגש על הכלים והמידע שרלבנטיים לגולשים פעילים בתחומי שוק ההון, האנרגיה והנדל"ן. תקציב הפעילות עומד על כמיליון שקלים וחצי.



    0 תגובות