השמור לרעתו: מכר את החברה ב-2.5 מיליארד ומרגיש בודד

    ישראל פריי 2 Comment on השמור לרעתו: מכר את החברה ב-2.5 מיליארד ומרגיש בודד
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבבות אנשים בעולם מתחבטים בשאלה האם עושר גורם לאושר, לרובינו הדיון הוא תיאורטי, ומתקיים לרוב תוך עלעול בתלוש המשכורת המצומק, ובמבט כלה על חשבון הבנק המידלדל… לאחד האנשים העשירים בעולם יש חוות דעת מוצקה בנושא, וכדאי להאזין לה.

    מרקוס פרסון פיתח משחק מחשב, כשיום אחד השיח לפי תומו ברשת החברתית כי הוא מחפש קונה למשחק כדי ש"אוכל להמשיך הלאה בחיי", הדברים התגלגלו לאנשי ענקית התוכנה 'מיקרוסופט', שרכשה ממנו את המשחק בלא פחות מ- 2.5 מיליארד דולר, חלום שבודדים זוכים להגשים.

    אך מסתבר, כי מאז שהתעשר, הפך פרסון לבודד ועצוב. מדי פעם משתף פרסון בגילוי לב את עוקביו ב'טוויטר' במה שעובר עליו, ומספק חומר מעורר מחשבה, "הבעיה עם זה שיש לך הכל היא שננגמרות לך הסיבות להמשיך לנסות, ואינטראקציה אנושית נהפכת לבלתי אפשרית בגלל החוסר איזון", כתב השבוע, "אני מבלה עם חברים וחוגג עם אנשים מפורסמים, אני יכול לעשות מה שאני רוצה ומעולם לא הרגשתי מבודד יותר"

    הוא תיאר איך עובר עליו השינוי משיגרה פשוטה לחיי עושר, ואת הרגשת הבדידות שעוטפת אותו "בשוודיה, הייתי יושב ומחכה לחברים שלי שיש להם עבודה ומשפחה כדי שיהיה להם זמן לעשות שטויות וצופה בהשתקפות שלי על המסך".

    למגיבים שניסו להעניק לו עצות ולנחם אותו, כתב פרסון "אנשים שהצליחו באופן פתאומי אומרים לי כי כל זה נורמלי ושזה יעבור. טוב לדעת! אני חושב שאלך עכשיו למקלחת"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואוו גם אני הולך להתקלח עכשיו….