ה'אלול' של הפרשן צבי יחזקאלי וסיפור התפוח ב'צוק איתן' • האזינו

    דוד לזר 2 Comment on ה'אלול' של הפרשן צבי יחזקאלי וסיפור התפוח ב'צוק איתן' • האזינו
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (ראשון) הקדיש מנחם טוקר את פינת ה'אלול' בתוכניתו 'זמן אוויר' ב'קול חי' לסיפורו של הפרשן הבכיר של ערוץ 10 צבי יחזקאלי שחזר בתשובה בשנים האחרונות.

    יחזקאלי סיפר למאזינים על הנסיעה לאומן בראש השנה ועל השבת שעברה עליו ועל בני משפחתו במז'יבוז בסמוך לציונו הקדוש של הבעל שם טוב, "הרגשתי כמו להיות אצל סבא טוב", סיפר, "היה לנו מנין בסייעתא דישמיא, 20 חסידים שבאו מארה"ב, אמנם המניין היה ב10:00 בבוקר אבל היה מנין בסוף".

    על סיפור חזרתו בתשובה ועל תגובת חבריו לעבודה בתקשורת סיפר יחזקאלי כי "מצד אחד הם מגיבים, בפליאה פחד וחשש, 'הנה הוא הולך להיות נגדנו', ומצד שני לטווח ארוך הם מגלים אדם שהוא יותר נוח לבריאות ואדם שהוא יותר מפיץ אור. הם רואים שבסופו של דבר 'השד לא כל כך נורא', ובלי שאף אחד רואה כל אחד ניגש אלי בשקט ונותן לי פתק לאומן".

    יחזקאלי סיפר כי בתקופת 'צוק איתן' הוא שידר יחד עם הפרשן המדיני מואב ורדי, "הייתה לי שקית עם אגוזים ותפוחים והוא ביקש מני תפוח, אז אמרתי לו שאני לא יכול כי תאכל את התפוח בלא ברכה, אז הוא ענה לי 'תלמד אותי ואברך' בסופו של דבר הוא נתן מלא ברכות לא קשורות אבל בסוף אמר 'בורא פרי העץ'. את התפוח הזה הוא יזכור בעולם הבא", סיפר יחזקאלי.

    בהמשך, הוא הרחיב על ה'אלול' האישי שלו. אל תפספסו, האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות