פלח שוק 10.6.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 10.6.12
    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/06/pelach-shuk-10.6.12.mp3|titles=pelach shuk 10.6.12]

    התשדיר הזוכה ב'מדד הפרסומות האהובות' של רדיו 'קול חי' בשבוע שעבר הוא התשדיר "קרמיק דיפו – מהפכה הבאה" של משרד פרסום 'sigawi@sigawi'‏. ברוח שבוע הספר מתמודדים השבוע לצד 'קרמיק דיפו' התשדירים: "מלכות וקסברגר – שבוע הספר" של משרד הפרסום 'ברמן-הלפרט' ו"פלדהיים – הרמזים בקטלוג". וגם: "RC קולה – להיות בשמחה" של משרד הפרסים 'תוצאות אפקטיביות', "בזק – לדבר הרבה ולשלם מעט", "עוגי – מי לקח ת'עוגי מהקופסא?" של פרסום 'מימד', "עיריית בני-ברק – מתחדשים ל-90" של פרסום 'גל-אורן BSD' ו"בנק איגוד – הפוך!". לשמיעת התשדירים ולדירוגם לחצו כאן

    'תנובה' מציגה לראשונה, חלב 3% באריזת קרטון ליטר וחצי בכשרות 'בד"ץ העדה החרדית'. הראל יהודה, מנהל יחידת מגזרים בתשלובת החלב של 'תנובה' מסר כי: "במבחני התנסות בקרב צרכנים שערכנו נמצאה העדפה לאריזות 1.5 ליטר החדשות ויתרון בולט בנוחות השימוש על פני אריזות 2 ליטר".

    'מטרנה' השיקה כפית מדידה ל- 30 מ"ל בלבד. הכפית החדשה מאפשרת להכין כמויות קטנות יותר של תחליף חלב, המתאימות לתינוק בחודשי חייו הראשונים. הכפית מיועדת למוצרי 'אקסטרה קר' שלב 1, 'מטרנה' שלב 1 ו'מטרנה' ללא לקטוז. הכפית אינה מחליפה את כפית 60 מ"ל אשר לא תמשיך להיות משווקת בתוך האריזות, אלא תישלח בנפרד עד הבית.

    רשת חנויות 'Best Mobile' מקבוצת ח.י, הודיעה כי תשווק את ה'סמסונג גלקסי S3' במחיר של 3,680₪ בלבד בעוד שברשתות הסלולר המחיר צפוי לנוע החל מ- 4,200 ₪. הרשת גם תאפשר ללקוחותיה לפרוס את התשלומים על המכשיר על פני 24 חודשים ללא ריבית, תוך שמירה על המחיר הנמוך.

    חברי תכנית "מגיע לך יותר!!" מבית 'ישראכרט', נהנים בחודש יוני משלל הטבות בנוסף לכ -2,700 הנחות קבועות. בין בתי העסק המעניקים הטבות החודש: מסעדת 'אלתרנתיב' הכשרה בתל אביב, 'גרינטק' ועוד.



    0 תגובות