המכתב של פעילי אגו"י: "נאמר בתורה ביומו תתן שכרו"

    בעריש פילמר 3 Comment on המכתב של פעילי אגו"י: "נאמר בתורה ביומו תתן שכרו"
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת תשלומי השכר לפעילי יהדות התורה מהבחירות האחרונות לא שוקטת.

    במקביל למריבה היצרית בין אגודת ישראל לבין דגל התורה, מוציאים היום אנשי שלומי אמונים מכתב תלונה חריף הממוען לראשי התנועה.

    קרבות בין שיפמן לזייברט: "איפה הכסף?" • המכתבים המלאים

    במכתב כותב מנהל המטה חיים קוסטליץ כך: כמנהל מטה הבחירות של אגודת ישראל בבני ברק במערכת הבחירות האחרונה (מטה החסידויות ברחוב רבי עקיבא 1) הנני להביא לידיעתכם כי ע"פ ידיעתי חלק גדול מנציגי החסידויות (ואני בתוכם), ולא קיבלו את השכר שהוסכם עליו, בין החסידויות ניתן למנות את: רחמסטריווקא, נדבורנה, קרלין, סלונים, ערלוי, צאנז, מודזיץ, טשערנאביל, אלכנסדר, באבוב, באיאן ועוד.

    אני מבין שישנם כל מיני אילוצים שמחמתם עדין לא הופשרו המשכורות ולא ע"כ כוונתי (אפ"ע שחבל שהפעילים יוצאים עם הרגשה מאד לא טובה, ובמיוחד שאני זה שסגרתי מולם ואני חש אחריות אישית, והם גם רואים בי זה שעוצר להם את המשכורות, מה שממש לא נכון לאור העובדה שגם אני את חלקי גם עדיין לא קיבלתי.

    באתי כן לעורר ע"כ שבעוד כחודש וחצי אנחנו נכנסים לשלושת החודשים האחרונים בשנה הלועזית מה שעלול לגרום לחלק מהפעילים בעיות בקבלת הנחה בארנונה בשנה הבאה המגיעה להם ע"פ דין, כיון שאין זה הכנסה מסודרת וקבועה.

    כמו"כ אני מקבל מידי יום על בסיס יום יומי טלפונים מאברכים שעבדו אצלי אחד נולד לו ילד, ואחד מחתן, ואחד סתם במצב קשה (וכמובן היום לא צריך הרבה סיבות בשביל להגיע לכזה מצב), ואני מכסה בפני בבושה בפרט לאור הבטחה שהבטחתי להם בשמכם ערב הבחירות שהפעם הולכים לחלק את הכסף הכי מוקדם.

    גם אנחנו רכזי החסידיות מצטרפים להנ"ל לאחר שעבדנו קשה ולא קיבלנו כזף עד ליום זה ומבקשים להזכירכם את הציווי שנאמר בתורה ביומו תתן שכרו.

    בין החותמים עשרות נציגים של כלל החסידויות.
    PicsArt_1440328903797



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הכי לא יפה שעושים מזה כאילו וחסידי גור כן קיבלו את התמורה המגיעה להם [לאלו שהובטח בכלל – רובם עובדים בבחירות בהתנדבות מלאה ללא שכר כלל, לפי מצות רבם], אני עצמי בשנים עברו עבדתי והיו לי המון הוצאות עם קבלות וקיבלתי את הכסף לאחר המון המוןןן זמן, בזמן שהליטאים כבר גמרו להשתמש בו …