פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום

    חברת 'בזק' הודיעה על מינויו של יקי זנו לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת. זנו, בוגר מכללת בזק, הוא בעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים, ותואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מחשבים מהטכניון. זנו שימש עד לאחרונה בתפקיד מנהל אגף תשתיות מחשוב של החברה.

    עינית - לוגועם החזרה ללימודים מזמינה רשת 'עינית' את התלמידים לבדיקת ראייה ומזכירה כי בדיקה מוקדמת מונעת קשיים בלימודים. ברשת מזכירים כי מבוטחי קופות החולים זכאים לשורה של הטבות בכל הסניפים לצד הסכמים נוספים עם מוסדות חינוך וישיבות.

    קפה עלית - מארז חג נמס וספל הדמיה'קפה נמס עלית' מציעים מארז חגיגי במהדורה מוגבלת לחגים המכיל פחית קפה נמס ולצידה ספל במגוון הקדשות לבחירתכם. הקפה בכשרות בד"צ העדה החרדית.

     

    ללא אנטיביוטיקה'עוף טוב' השיקה את סדרת מוצרי עוף טרי ארוז מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים. הסדרה כוללת 17 מוצרי עוף טרי ארוז (שלם, כרעיים, שוקיים, חזה פרוס ועוד). בנוסף, תשיק בקרוב גם סדרה של מוצרי שניצלים קפואים מ 100% רכיבים טבעיים ומעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים . מהחברה נמסר כי ההשקעה במהלך עמדה על כ-10 מיליון שקלים. הסדרה בכשרות למהדרין של הגרא"ד אוירבך.

    חופשות הוד לבןנותרו 4 ימים למבצע 'הוד לבן' ששולח את רוכשי המוצר לחופשות בפריז ובארץ. מהחברה מזכירים כי הרוכשים שניים ממבחר מוצרי 'הוד לבן' (שניצלים, קציצות, פסטרמות, נקניקים או נקניקיות) יכולים להיכנס להגרלה בטלמסר 03-9411404.

    מטרנה - מבצע אמא בחופשהחברת 'מטרנה' מדוות כי אלפי אמהות כבר הבטיחו את השתתפותן במבצע 'אמא בחופשה' במסגרתו קונים מתחליפי החלב של החברה ויכולים לזכות בחופשה לפי בחירה בארץ או בחו"ל. הרישום בטלמסר 036060602 והמבצע עד ט"ז באלול (31.8.15).

    האגיס'האגיס' משיקים את סדרת הרך הנולד: HUGGIES LITTLE BABIES. מהחברה נמסר כי הסדרה מאופיינת בשכבה פנימית חדשה בעלת כריות ספיגה ייחודיות רכות למגע. הסדרה כולל חיתולים במידות שונות, מגבונים לחים ומשטחי החתלה.

    לוגו מגיע לך יותרחברי תכנית 'מגיע לך יותר' של 'ישראכרט' קיבלו לביתם את עלון ההטבות החודשי. בין בתי העסק החדשים המעניקים הטבות לחברי המועדון: 'מחסן המותגים' בנתיבות, 'קיד מי' ברמת גן, 'מוריה – בגדי תינוקות לרך הנולד' ברחובות ועוד.

    אלו מציאות- תמונה'מלכות וקסברגר' משיקים את גמרא 'אלו מציאות' – גמרא ענקית מנוקדת וגם סטנדר בכרך אחד. הגמרא זכתה להסכמות והמלצות של גדולי ישראל שליט"א כמו גם של מחנכים.



    0 תגובות