פלח שוק 13.11.11

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק 13.11.11
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2011/11/pelach-shuk-13.11.11.mp3|titles=pelach shuk 13.11.11]

    גם השבוע יוצאת רשת 'יש' במבצעים תחת הכותרות: "רק בשני שקלים", "השני ב- 2 שקלים בלבד!" וגם "קונים שניים ומקבלים שניים חינם!"

    'תנובה' ורשת 'ברכל' פותחים חודש של חגיגה בלעדית לילדים במסגרתה יושקו מבצעים על מגוון מוצרי החלב של 'תנובה' ותופץ חוברת מתכונים שילדים אוהבים.

    'מלכות וקסברגר' משיקה ערכת "סדר הדלקת נרות שבת וחג" מעוצבת הכוללת: סדר הדלקת נרות, תפילה לאישה אחר הדלקת נרות, תפילה לגידול בנים ותפילת אישה על בעלה. כמו כן בקובץ תפילה לפני נתינת צדקה ותפילה לפני הדלקת נרות. הערכה עשויה מכריכה קשה עם חריטות של נרות שבת.

    קבוצת 'בזק' מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2011. הכנסות 'בזק' עמדו על כשלושה מיליארד שקלים, עם רווח נקי של 550 מיליוני שקלים. יו"ר הקבוצה שאול אלוביץ' מסר: "קבוצת 'בזק' המשיכה להשקיע באופן נרחב ביותר בתשתיות ובטכנולוגיות חדשניות בכל תחומי הפעילות".

    בנק 'מרכנתיל' מדווח על גידול של כ20% בבקשות להלוואות גישור בתחום הדיור בהשוואה לאשתקד. בבנק מסבירים כי אלו שרכשו דירה וטרם מכרו את דירתם, מעדיפים ליטול הלוואת גישור למימון הרכישה על פני מכירת דירתם בזול וממתינים לייצוב השוק. מומחי הבנק מצביעים על כך שבריביות הנוכחיות המתנה של שנה מצד מוכרים בדירה ממוצעת עלולה להסתכם בעלות של 60,000 ₪ זאת ללא בטחון כי המחיר שיתקבל ממכירת הדירה לאחר שנת ההמתנה יהיה גבוה.

    הפינה משודרת בימים א' ו-ד' בתוכנית 'ממונות' בהגשת רונן גרוס, (21:00)



    0 תגובות