הוראה חדשה ממרן הגראי"ל שטיינמן: "ניתן לצאת לפעילות מים בקייטנות"

    דוד לזר No Comments on הוראה חדשה ממרן הגראי"ל שטיינמן: "ניתן לצאת לפעילות מים בקייטנות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל את המערכה לשמירה על כללי הבטיחות והזהירות גם במוסדות חרדים, בעקבות כך פורסם השבוע כי בעקבות הוראתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן – החינוך העצמאי הגביל את פעילויות המים בקייטנות ובמחנות של בתי הספר.

    "בהוראת מרן הגראי”ל אין לקיים פעילות מים בקייטנות"

    אולם כעת מתפרסם לראשונה ב'קול חי' כי הוראות חדשות נתנו בסוגיה – מביתו של מרן הגראי"ל. ב'בית יעקב' בעיר אלעד נשלחו הודעות להורי התלמידות כדלהלן:

    במכתב שנשלח בסוף השבוע שעבר למנהלי המוסדות החינוך של החינוך העצמאי נכתב, כי "בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן ולאור האסונות לאחרונה, אין לקיים פעילות מים ובריכות בקייטנות החופש הגדול".

    20150710011429

    במכתב הראשון שנשלח בסוף השבוע שעבר למנהלי המוסדות של החינוך העצמאי נכתב, כי "ביום שישי האחרון התקבלה הודעה ממרכז היחנוך העצמאי שמרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א הורה שלא לצאת לפעילות מים בקיטנה ובמחנה, לאחר דין ודברים של כל הנוגעים בדבר בביתו של הגראי"ל שטיינמן שליט"א – הגיעה ההוראה החדשה שמקומות מסוימים ובתנאים מסוימים נתן לצאת לפעילות מים".

    "ע"פ האמור לעיל תצאנה תלמידותינו השוהות בקיטנה לברכה והתלמידות השוהות במחנה לברכה ולחפץ חיים בפקוח של צוות מתוגבר", נכתב בהודעה שנשלחה להורי התלמידות.

    חינוך-העצמאי-2

    כאמור, הוראה חדשה התפרסמה מבית מרן הגראי"ל שטיינמן – ותלמידות בתי הספר ישתתפו בחופש הקרוב בפעילות מים בקייטנות ובבריכות.



    0 תגובות