- רדיו קול חי - -

פלח שוק – צרכנות

כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

/wp-content/uploads/2015/06/pelach.mp3 [1]

101103-1_Tizer_Mail_kimonaim-03 [2]לקראת הקיץ ובמסגרת חגיגות מאה השנה לבקבוק ה"קונטור" הקלאסי: 'קוקה-קולה' משיקה לראשונה בישראל: בקבוקים בגודל 1 ליטר של 'קוקה-קולה' ו'קוקה-קולה זירו' וגם מארז חסכון של 6 בקבוקי 2 ליטר של 'קוקה-קולה' המתאים לארוחות גדולות ומפגשים חברתיים.

ללא שם [3]ב'שוקו תנובה' משיקים מהדורות קיץ מיוחדות: משקאות חלב לילדים בטעמי וניל וטופי קרמל, ולמבוגרים 'דיאט אייס'. המשקאות דלים בלקטוז, מעושרים בסידן ובויטמינים ומכילים 96% חלב וכשרים למהדרין בהשגחת וועדת מהדרין תנובה בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן שליט"א.

jump fizz [4]'טמפו' משיקים את 'ג'אמפ FIZZ' – סדרת משקאות מוגזים בטעמי פירות המכילים 10% פרי. המשקה החדש, ישווק בטעמי: תפוחים, ענבים ואשכוליות אדומות. בפיתוח ובהשקת הסדרה הושקעו כ-6.5 מיליון שקלים.

'בזק' יוצאת במבצע קיץ לעוברים דירה: "חודש חינם" על חבילת אינטרנט הכול כלול של החברה והטבות נוספות בשווי מאות שקלים במגוון רשתות. ב'בזק' מדגישים כי הלקוחות ייהנו גם ממעבר קל וחלק באמצעות ממשק Online פשוט ומהיר, או באמצעות המוקד הייעודי למעברי דירה. ביצוע מעבר הדירה יהיה בעלות נמוכה וחד פעמית.

מטרנה - סקר טלזסטון 1 [5]בסקר שנערך בבית ההחלמה ליולדות בטלזסטון הצהירו 96% מהאמהות כי 'מטרנה' הוא תחליף החלב הכי טוב לתינוק שלהן. את הסקר ערך מכון מחקר 'סאפיו' בחודש פברואר 2015 בקרב מעל 250 אימהות מהמגזר החרדי ששהו בבית ההחלמה. אחוז דומה של אמהות אמרו כי תחליף החלב של 'מטרנה' הוא תחליף החלב הטוב ביותר להתפתחות תינוקן, כמו גם הרוב המוחלט של האמהות שקבע כי תחליף החלב של מטרנה מכיל את השילוב המושלם של רכיבים תזונתיים לתינוק.

Beloved, סדרת מוצרי מזון משלימים לתינוקות ולפעוטות מציגה את דייסת 8 דגנים "חלומות פז" שלדברי החברה מסייעת להרגשת שובע ממושכת. הדייסה מתאימה לתינוקות מגיל 6 חודשים כמזון משלים ובעלת הרכב תזונתי ייחודי ומאוזן.

אור החיים - פתיחת חודש הספר [6]'אור החיים' החליטו לשדרג את המונח 'שבוע הספר' ל'חודש הספר' והפיקו קטלוג המרכז את המבצעים וההנחות על מאות ספרים וכותרים. בנוסף בקנייה ב- 50 שקלים ומעלה, מקבלים ברשת כרטיסי גירוד נושאי פרסים בהם: השכרת רכב לחודש, מארזי פליימוביל, זוגות אופניים, כרטיספר, חופשות, מתנות ושוברי קנייה ברשת 'איקאה'.

'מכבי שירותי בריאות' חתמה על הסכם לחברי 'מכבי שלי' עם 'מכון מור' לעריכת בדיקת סקר תקופתית, בעלות נמוכה מאוד. מדובר בסדרת בדיקות המהווה בסיס לגילוי מוקדם ומניעה של בעיות רפואיות שונות.

עינית - קולקצייה חדשה [7]רשת 'עינית' מתחדשת עם דגמים ומסגרות חדשות ואופנתיות מהמותגים: לופו, פולו קלאב, לקוסט, טומי הילפיגר ועוד. ברשת מציעים ללקוחות: אופטומטריסטים מומחים, מוצרים לחתנים, קולקציה צבעונית לילדים והסדרים עם קופות החולים ועם מוסדות חינוך וישיבות.

אלקטרה- פלפול [8]'אלקטרה' משיקה את סדרת 'אלקטרה Platinum A' – סדרת מזגנים חסכונית בחשמל, שקטה, קומפקטית ומעוצבת. ב'אלקטרה' מספרים כי מדובר בסדרת המזגנים העיליים הכי חסכונית בחשמל, עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד, עד 2 ₪ ללילה שלם של מיזוג, ובמקביל בחצי מרמת הרעש בהשוואה לסדרות מקבילות.