- רדיו קול חי - -

צפו • ליפא באולפני קול חי: "אם לא הייתי זמר הייתי מרדכי בלוי"

הזמר והאמן ליפא שמלצר הגיע לביקור אצל מנחם טוקר בתוכנית זמן אוויר ששודרה מאולפני הרדיו שבירושלים.

במסגרת הביקור עלה חתן שמתחתן השבוע לשידור כדי לקבל את הפרס – שברולט לסוף שבוע ושמלצר ניצל את העובדה וחיבר לו באלתור חרוזים לכבוד השמחה.

שמלצר הגיב למרדכי בלוי שיצא נגדו על הקליפ שהוציא לאחרונה ואמר כי אם הוא לא היה זמר הוא היה נהיה מוט'קה בלוי. "בלו יאמר שאני לא זמר מוכשר אלא אדם מוכשר, אשמח לדעת במה אני מוכשר" אמר ליפא.

עוד אמר ליפא כי אין לו שום דבר נגד בלוי שהוא איש טוב. הוא ציין כי בעבר הוא נקרא לשמח קרוב משפחה של בלוי שחלה במחלה קשה ותהה האם גם את זה בלוי זוכר.

טוקר ערך עמו משחקי אסוסיאציות למילים מסויימות ושמלצר לא שתק. 'קאדילק' זה רכב שרבנים אוהבים, 'כסף' זה דבר שמשנה את כולם, 'וואטסאפ' זה בזבוז זמן המוני, וכן הלאה.

עוד אמר ליפא כי אנשים מעוותים את דבריו ומוציאים דברים מהקשרם. "פעם אמרתי באיזה ערוץ שחיים פעם אחת ובגן עדן אני ארצה לשמוע מוזיקה, ישר אמרו שליפא כופר בעיקר".

ולמה אין לך רב שאל טוקר? וליפא ענה יש כי רבנים רבים מחזקים את ידיו רק מבקשים לא לצטט אותם. "אני שואל כל שאלה בהלכה רבנים, אני מבין במוזיקה וישאלו אותי מה לעשות בזה, אני שומר על כשרות וצניעות, אני לא פורץ מגדרות ההלכה".

האזינו לשיחה המלאה

/wp-content/uploads/2015/06/ליפא-אצל-טוקר-שעה-ראשונה.mp3 [1] /wp-content/uploads/2015/06/ליפא-אצל-טוקר-שעה-שניה.mp3 [2]

שמלצר טוקר [3]

שמלצר טוקר [4]

שמלצר טוקר [5]

unnamed (3) [6]

unnamed (4) [7]

unnamed (5) [8]