חדש: טיפול אפקטיבי ומהיר לגמילה מתרופות ממכרות

    אתר קול חי No Comments on חדש: טיפול אפקטיבי ומהיר לגמילה מתרופות ממכרות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי ברזילי מציע טיפול מקצועי לסובלים מהתמכרויות לתרופות מחומרים אופיאטיים, כאשר באשפוז של יום וחצי זוכים החולים להיגמל מהחומרים המצויים בתרופות רבות.

    נוירו-רגולציה מואצת הינו טיפול אפקטיבי בהתמכרות לאופיאטים. העיקרון שמאחורי הטיפול הוא זירוז הופעת תסמיני הגמילה במטופל כאשר הוא שרוי תחת הרדמה מלאה ובכך הוא עובר את כל תהליך הגמילה תוך שעות ספורות ללא כל סבל. הטיפול מייתר את כל הסבל הכרוך בתסמונת הגמילה אשר עובר המטופל בשיטות הסטנדרטיות ומבטל את הכמיהה לחומרים אופיאטים והשפעתם.

    האופיאטים (מלשון אופיום) הם חומרים הפועלים על מערכת העצבים ולהם השפעה ממכרת. קיימים חומרי אופיאטים טבעיים המופקים מפרג השינה: האופיום, כגון מורפין (מורפיום) וקודאין, אפיאטים סינתטיים דוגמת המתאדון. חומרים אופיאטים קיימים גם במשככי כאבים שונים אשר נמצאים בשימוש יומיומי דוגמת פרקודן, פרקוסט, אוקסיקונטין, אקמול פורטה ועוד.

    מי שמנהל את יחידת ה-ANR במרכז הרפואי ברזילי הוא ד"ר אנדרה וייסמן, מומחה בעל שם עולמי לטיפול בהתמכרויות.

    ד"ר וייסמן, מפתח שיטת הטיפול ב-ANR טיפל בעשור האחרון באלפי מטופלים בארץ ובחו"ל והדריך צוותים רפואיים במדינות שונות כמו ארה"ב, אוסטרליה, איטליה, אינדונזיה, הודו ועוד.

    היחידה ממוקמת בין כותלי המחלקה הפנימית ד'. מדובר ביחידה נפרדת לחלוטין המצוידת במכשירי הרדמה וניטור מהמתקדמים מסוגם, אליה מתקבל המטופל בבוקר, עובר סדרת בדיקות ובדיקת רופא מרדים ולאחר מכן מתחיל תהליך הגמילה בהרדמה כללית. בראש הצוות עומד ד"ר וייסמן בעצמו ובראש צוות המרדימים עומד ד"ר בוקסנבוים פבלו, מנהל אשפוז יום כירורגי בבית החולים. אחות טיפול נמרץ גב' נגה הרשנזון, שמלווה את דר' וייסמן זה 13 שנה, מסייעת ומשגיחה על המטופל לכל אורך הטיפול, ואחיות המחלקה, בניהולה של גב' אתי אקריש אחות אחראית המחלקה הפנימית ד', משגיחות על המטופל לאחר סיום הטיפול. כל הטיפול מתבצע באותה יחידה ובתום ההרדמה וההתאוששות נשאר המטופל ביחידה עד ליום המחרת תחת השגחה צמודה של אחות, 24 שעות, עד שהוא משתחרר לביתו.

    בתקופה הקצרה מאז נפתחה היחידה, הספיק ד"ר וייסמן לטפל במספר רב של מטופלים. התגובות של המטופלים מפליאות והצוות נרגש עוד יותר מהתוצאות, ומספר המטופלים הולך ועולה.



    0 תגובות