הפוך על הפוך • בגלל מרצ: "20,000 פועלים פלסטינים יפוטרו"

    דוד לזר No Comments on הפוך על הפוך • בגלל מרצ: "20,000 פועלים פלסטינים יפוטרו"
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה הגישה סיעת מרצ, הצעת חוק הקוראת לסמן מוצרים מהתנחלויות. לדבריהם, אזרח אירופאי יודע לזהות מוצר מהתנחלויות בגלל הסימון ועל כן אין סיבה שאזרח ישראלי לא ידע זאת גם.

    בעקבות כך, החליטו, באופן חריג, עשרות מפעלים ברחבי יהודה והשומרון לפעול כנגד מי שמנסה לפגוע במרקם הייחודי, למרות כל הרגישויות, בין שני העמים.

    הבוקר, ביוזמת ועד מתיישבי השומרון, שיגרו בעלי המפעלים מכתב המזהיר את מגישי החוק כמי שיהיו אחראים לאובדן פרנסה של אלפי פועלים פלשתינים המגיעים לעבוד בשטחי ישראל. "בימים אלו העליתם על שולחן הכנסת הצעת חוק לסימון מוצרים מיו"ש. ניכר כי יש משהו אחד מהותי שלא הבחנתם לפני הגשת הצעת חוק זו, שמזכירה תקופות אפילות- בעשרות מפעלים ברחבי יו"ש יש למעלה מעשרים אלף פועלים פלשתינים המגיעים מידי יום משטחי הרשות לישראל לעבוד ולהתפרנס בכבוד ממפעלים המייצרים מוצרים לשטחי ישראל ומיוצאים גם לרחבי העולם"

    במכתב אף ציינו את השלב הבא במידה וסיעת מרצ לא תמשוך את הצעת החוק:" במידה ולא תמשכי את הצעת החוק לאלתר, תיאלצי אותנו לפעול באופן מיידי ולפטר את אלפי הפועלים ולהחזירם לביתם ללא משכורת".

    יוזמי המכתב עוד הזהירו כי: "מעשייך עלולים להביא לכאוס כלכלי עצום הן בקרב המעסיקים והן בקרב הפועלים ומשפחותיהם"

    מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון שגיא קייזלר:" קלו כל הקיצין! לא יעלה על הדעת כי אנשי שמאל רדיקאלים יפגעו בכל פעם בהתנחלויות. המכתב הזה הוא תמרור אדום לאנשי השמאל שמנסים לפגוע אך משום מה לא חושבים שיש השלכות גם על אלו שהם כביכול מנסים להגן"



    0 תגובות