מנכ"ל אורנג' מתנער: "זו מדיניות עסקית ולהחלטה אין שום קשר למצב הפוליטי"

    אבי יעקב No Comments on מנכ"ל אורנג' מתנער: "זו מדיניות עסקית ולהחלטה אין שום קשר למצב הפוליטי"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל חברת אורנג' העולמית סטפן רישר אמר בריאיון לעיתון "לה מונד" הרואה אור בצרפת כי לפרשיית החרם על ישראל ויציאת אורנג' מפעילות בישראל "אין שום קשר למצב הפוליטי. זה לא במסגרת המדיניות שלנו, שמפעילה שאין לנו עליה כל שליטה תשתמש במותג שלנו".

    בראיון לידיעות אחרונות אמר המנכ"ל "אנחנו חברים של ישראל, אין לזה שום קשר לישראל, אנו אוהבים את ישראל".

    מנכ"ל פרטנר ל'קול חי': "ההתקפה לא עלינו, זו התקפה על מדינת ישראל"

     

    סערת אורנג' • העובדים כיסו את לוגו החברה בדגל ישראל

     

    החרם על ישראל • תגובות חריפות נגד מנכ"ל חברת אורנג' העולמית

    "הנקודה היא שכפי שאתה יודע אורנג' טלקום אינה פועלת בישראל. מעולם לא היינו בישראל, ואולי חבל שזה ככה. למעשה יש לנו חברה מקומית שנקראת פרטנר, שמשתמשת במותג שלנו אורנג'. זהו הולך אחורה לשנות ה-90, עוד לפני שפראנס טלקום קנתה את אורנג'. זה חוזה שנחתם בעבר. הנקודה השנייה היא שאורנג' פועלת ב-29 מדינות. כשאני אומר פועלת, אני מתכוון לשירותי טלקום. המדינות שלנו הייתה תמיד לא לתת רישיון למותג שלנו אורנג', כי אנו חושבים שהמותג שלנו הוא ליבת העסק שלנו בתחום הטלקום, ולכן העיקרון שלנו הוא לתת רישיון למותג. כשמכרנו פעילות בחברה כפי שהיה בשוויץ לפני שלוש שנים – הפסקנו את השימוש במותג, אם יש בעלים חדשים של החברה. במקרה כזה אנו לוקחים את המותג, זו המדיניות שלנו".

    "תמיד אמרנו לפרטנר שהמדיניות שלנו היא לא לתת רישיון למותג, כי אנו לא עושים את זה באף מקום אחר בעולם. אין לזה שום קשר לישראל, אנחנו משקיעים כסף ביוזמות חדשנות בישראל, אנחנו חברים של ישראל, אין לזה שום קשר למחלוקת פוליטית שאני לא רוצה להיכנס אליה. זו נקודה מסחרית בלבד שנוגעת לשימוש במותג שלנו על ידי חברה בהסכם רישיון. אנחנו לא רוצים לעשות את זה, ולכן דנו על זה עם פרטנר, ועכשיו יש לנו הסכם עם פרטנר עם אופציה בשבילנו לעצור את השימוש במותג בעתיד" דברי מנכ"ל אורנג' שציין כי אורנג' מתנגדת להחרמות "אין לזה קשר לקמפיין אנטי-ישראלי. אני חבר שלכם, אתם עם נפלא".



    0 תגובות