בברזילי נחנך מכשיר חדשני לניטור הפחמן הדו חמצני של הפגים ללא כאב

    אתר קול חי No Comments on בברזילי נחנך מכשיר חדשני לניטור הפחמן הדו חמצני של הפגים ללא כאב
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפגיה במרכז הרפואי ברזילי התחדשה במכשיר מתקדם שיאפשר לנטר את ריכוז הפחמן הדו חמצני בדמם של הפגים ללא צורך בדקירתם של הפגים על מנת לקבל אינדיקציה למצב הפחמן הדו חמצני בדמם.

    המכשיר החדשני מעניק לצוות הרפואי את המידע הדרוש על מנת להתוודע למצב הפחמן הדו חמצני בדמם של הפגים בזמן אמת, מידע שעד היום ניתן היה לקבלו באמצעות דקירת הפג וקבלת דמו.

    מחלקת הפגים במרכז הרפואי ברזילי מנוהלת בידי ד"ר מולי צנגן שרכש לעצמו שם של כבוד בתחום רפואת הפגים. המחלקה מציעה 24 מיטות פגים, מתוכן 8 מיטות של טיפול נמרץ פגים.

    בנוסף לכך ניתן להורים המגיעים לביקורת בפגיה שירות מיוחד של מרפאה המשלבת פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק בנוסף לבדיקת רופא. המרפאה מצויה בקשר רציף ותמידי עם הורי הפגים ומנחים אותם בטיפול ביילודים.

    ד"ר חזי לוי מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי בירך על תרומת המכשיר ואמר: "מחלקת הפגים בברזילי מתפתחת ומתקדמת והמכשיר החדש שנתרם למחלקה יאפשר לקבל את המידע האמין והחשוב ללא צורך בבדיקות מכאיבות. מידי יום אנו נתקלים במשפחות שהודות לטיפול המקצועי במחלקה זכו לגדל את הילדים ואנו נמשיך להתחדש במיטב הציוד המתקדם כדי לשפר עוד את הטיפול הרפואי".



    0 תגובות