דובר העירייה סופד ליצחק מאיר: "הוא הכניס אותי לעירייה, היה אהוב בצורה יוצאת דופן"

    אברהם זילבר No Comments on דובר העירייה סופד ליצחק מאיר: "הוא הכניס אותי לעירייה, היה אהוב בצורה יוצאת דופן"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם פטירתו של ראש עיריית בני ברק והעסקן האגודאי המיתולוגי הרב יצחק מאיר ז"ל, נפרד דובר העירייה אברהם טננבוים במונולוג אישי ל"אתר קול חי":

    "ר' יצחק היה קשור לעיר ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו, הוא חי ונשם את בני ברק יומם ולילה, יעיד על כך ספרו הידוע שחיבר "על חומותייך בני ברק" שני כרכים גדושים ומלאים בדברי ימיה של העיר על שלושה העשורים הראשונים לקיומם, מכל תחומי ההתפתחות, אם בבנייתה, בהתנהלותה, ב"ב בתקופת המלחמות השונות, סיפורים אישיים שהיו לו עם גדולי הדור שפיארו את בני ברק ובראשם מרן החזון איש זי"ע, ספר מרתק שמגלה טפח על אישיותו של ר' יצחק ז"ל."

    "בזכות ר' יצחק אני היום בעיריית בני ברק, הוא היה זה שהכניס אותי לעירייה, זה היה בעת ששימשתי כמזכיר סיעה בכנסת, הוא קרא לי כראש עיר לבוא לנהל את לשכתו בבני ברק ומאז אני שם." מגלה טננבוים.

    "הוא היה אהוב על כולנו, האיר פנים לכל אחד, השתדל לעזור לכל תושב, היה מוערך בצורה יוצאת דופן על כל חברי העירייה, בזמנים שהעירייה היתה מורכבת מסיעות שונות גם מהליכוד והעבודה והמפד"ל, הוא ניהל את העיר בכשרון רב" סופד לו הדובר.

    ר' אברהם נזכר באפיזודה מעניינת המלמדת על אופיו ואהבת הבריות של הרב מאיר "כשהוא שימש כסגן הרה"ר לצה"ל, לפני למעלה מיובל שנים, היה נוהג על רכב צבאי שבאותם ימים היה לבודדים בארץ, רכב בכלל היה מוצר נדיר בבני ברק, כשהיה חוזר בערב לביתו היה לוקח אותנו ילדי השכונה לסיבוב בשיכון ה' ושכונות נוספות בעיר, הוא ירד אלינו, כל זה בשביל לשמח אותנו הילדים הבני ברקים בסיבוב ברכבו הנדיר, זה היה ר' יצחק, אהב כל אחד כבנו יחידו." מסיים הרב טננבוים.

    הלוויתו של הרב יצחק מאיר ז"ל יצאה מביתו ברח' הגר"א 12 דרך ביהח"ס דגור ברח' יהושע שם קבע את תפילתו ותורתו כל השנים. ומשם לביה"ח זכרון מאיר בעיר.



    0 תגובות