"הדברים שיוחסו לנשיא המדינה הוצאו מהקשרם"

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on "הדברים שיוחסו לנשיא המדינה הוצאו מהקשרם"
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, כשעה לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני בין מפלגות הליכוד ויהדות התורה – תקף נשיא המדינה ראובן ריבלין את ההסכם.

    הנשיא ריבלין שהשתתף בפורום הפיס לחינוך וכלכלה אמר כי "נושא לימוד התורה הוא לא תירוץ כדי לבטל את החברה החרדית משאר החברות, כשמכריחים אדם שלא יכול ללמוד תורה עושים לו עוול גדול".

    הצהרים (חמישי), דוברות בית הנשיא פרסמה הבהרה לדבריו, "הדברים שיוחסו לנשיא המדינה באשר ללימודי הליבה במגזר החרדי וחובת השירות האזרחי, הוצאו מהקשרם לחלוטין על ידי גורמים בעלי עניין ואין לנו אלא להצר על כך".

    "הנשיא דבק בעמדתו ארוכת השנים באשר לחשיבות הרחבת הבסיס המשותף והגשר ההכרחי בין המגזרים השונים בישראל, היוצרים מצב בו אין רוב ומיעוט. על פי תמונת מצב זו, מתקדמים החלקים השונים בעם לקראת שוויון כמותי מלא".

    "הנשיא הדגיש בדבריו כי אין לכפות על אף מגזר סגנון חיים לא לו וכי יש לשאוף לשלב את המעוניינים בכך במסגרות שירות ולמידה חוצות מגזרים".

    "הנשיא ימשיך לפעול למען פתיחת הדלתות לבני הציבור החרדי החפצים להשתלב בעולם התעסוקה הישראלי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "הנשיא ימשיך לפעול למען פתיחת הדלתות לבני הציבור החרדי החפצים להשתלב בעולם התעסוקה הישראלי".איךךךךךךךךךךךךךךךךךך

    2. 1

      להלן מתוך כתבה ב"הארץ" 10.6.14:
      "בסוף נאום ההכתרה, הזכיר הנשיא הנבחר ראובן (רובי) ריבלין כמה חברי כנסת שסייעו לו להיבחר – בהם אלי ישי ויצחק ועקנין מש"ס ויעקב ליצמן מיהדות התורה. חדי העין היו יכולים להבחין בלובן פניהם של יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר דגל התורה משה גפני, שרבים יכלו להתרשם עד אותו רגע כי הם אדריכלי הניצחון של הנשיא הנבחר. מתמטית, הסיעות החרדיות (17 ח"כים בסך הכל, בניכוי ח"כ פרוש שנעדר) תרמו כנראה תרומה משמעותית לבחירת הנשיא העשירי: לפי הערכות, החרדים אחראים למחצית מ-19 הקולות שנדדו לריבלין בין הסיבוב הראשון לשני, ואפשר שהרוח שנשבה מחדרי הסיעות החרדיות המריצה ח"כים נוספים לתמוך בו בסיבוב השני" ע"כ.
      הכתבה שם ממשיכה ותוקפת את ריבלין על כפיות טובה לחרדים. ראה שם (הכותרת: "ריבלין ניצח בזכות החרדים, והוא לא חייב להם דבר").
      א.ה. עליו נאמר: כפוי טובה מוטב שלא נולד.