ח"כ מקלב ל'קול חי: "עם ישראל הרוויח מהמשבר שהיה לנו אמש עם הליכוד"

    דוד לזר No Comments on ח"כ מקלב ל'קול חי: "עם ישראל הרוויח מהמשבר שהיה לנו אמש עם הליכוד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הגדול של 'יהדות התורה' הגיע, וכפי שזה נראה כעת – בשעות הקרובות ייחתם הסכם קואליציוני בין הסיעה החרדית לליכוד.

    הבוקר (רביעי) אמר ח"כ אורי מקלב מ'יהדות התורה' לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי כי "אחת הסיבות שהתקדמנו מהר עם ההסכם היא העובדה שהדרישות שלנו הם צנועות. הנושא הפרסונאלי לא היה הדבר הראשון שלנו ולא עשינו שום משבר בגלל תפקידים", לדברי מקלב, "הקרבנו בתפקידים תמורת הישגים".

    ח"כ מקלב סיפר כי עדיין הנוסח המתוקן לא הגיע אלינו, אבל בהחלט ישנה הסכמה על העקרונות, לדבריו, "ישנם עדיין נושאים שצריכים בירור וליטוש אבל הדברים העקרוניים הוסדרו".

    על ההסתה המתגברת נגד המגזר החרדי אמר מקלב כי "אנחנו נראה עוד הסתה, זאת למרות שדאגנו לכלל האוכלוסייה כדוגמת קצבאות הילדים שיעלו לרמה שהיו לפני הגזירות – הרי הם לכלל הילדים בישראל, גם המעונות יום, טיפולי השיניים והרפורמה בסיעוד, כל זה הם בוודאי מדאגה לכלל האוכלוסייה".

    מקלב התייחס למשבר שפרץ אמש בין נציגי יהדות התורה לנציגי הליכוד בעת הישיבה על ההסכם, "המשבר יצא מפרופורציה, היה משברון קטן שהאיץ באמת את הסגירה, חשוב לדעת כי מהמשברון הזה עם ישראל יצא מורווח, הליכוד דיבר על סעיף אחר ובעקיפין הבנו שהם הולכים לפגוע בנו בנושא מועד החלת ההסכם בעניין קצבאות הילדים".

    "בעוד חודש וחצי, כלל המשפחות יקבלו תוספת משמעותית על פי מה שהוסכם בעניין קצבאות הילדים, המטרה ברורה: להיטיב עם משפחות ברוכות הילידים והאוכלוסיות החלשות יותר", אמר ח"כ מקלב ל'קול חי'.

    אחד הנושאים המדוברים היום, הוא נושא התיאום בין יהדות לש"ס, שהנה מתברר שיהדות התורה על סף חתימה – בעוד שש"ס תקוע עמוק במשבר מול הליכוד, לדבריו של מקלב, "אנחנו מתואמים עם ש"ס, כולל אתמול, ללא חתימה של ש"ס – החתימה שלנו לא שווה".



    0 תגובות