- רדיו קול חי - -

איפה משיק רני רהב את ה-HTC החדש? במסעדת טריפה בתל אביב

ההתרחקות של רבים מבני המגזר הכללי ממסורת ישראל באה לידי ביטוי במגוון תחומים, כאשר אחד התחומים הבולטים הוא התקשורת ויחסי הציבור.

היותם של מרבית משרדי התקשורת ויחסי הציבור ממוקמים ב"מדינת תל אביב" מביאה לא אחת לקונפליקטים בין אנשי התקשורת הדתיים לבין מקביליהם הכלליים.

כך אירע גם השבוע כאשר אנשי תקשורת חרדים המסקרים את תחום הטכנולוגיות קיבלו זימון לאירוע השקת מכשיר HTC ONE M9 החדש, ואשר נערך באמצעות משרד יחסי הציבור המוביל של רני רהב.
הכתבים שביקשו לבדוק היכן נערכת ההשקה גילו כי היא תתקיים במסעדת קלארו בתל אביב המגישה טריפות ושרצים.

גם הכתב הכלכלי של רדיו קול חי צבי טסלר קיבל את ההזמנה וכאשר גילה כי ההשקה מתקיימת במקום המגיש טריפות ופירות ים הוא פנה למשרד יח"צ רהב וביקש למחות על הבחירה הלא חכמה.

"חבל מאוד שהאירוע מתקיים במסעדה שמגישה בשר חזיר ופירות ים. כמובן שלא אוכל להשתתף באירוע שכזה" כתב טסלר לרהב.

admin-ajax [1]

בתגובה השיב איש יחסי הציבור במשרדו של רני רהב לטסלר וכתב "אכן נפלה טעות בקיום האירוע במקום זה. לאחר שהבנו שמדובר במקום לא כשר זה כבר היה מאוחר. להבא זה לא יקרה. עימך הסליחה".

עיתונאים חרדים מספרים כי אין זו הפעם הראשונה שמקרים כאלה קורים. "הדברים בדרך כלל נעשים בשגגה, אבל זה רק מוכיח כמה הניתוק של הברנז'ה התל אביבית מהדת. הרי כל איש יח"צ במדינת ישראל צריך לדעת שהדבר הראשון שצריך לבדוק זה אם קיימת תעודת כשרות. הרי רוב הציבור בישראל מקפיד על כשרות". מסביר עיתונאי חרדי.

htc-one-m9 [2]

המכשיר החדש