השבת באשדוד: "הנהלת הביג עושה פעילות יח"צנית על גב הציבור החרדי"

    ארי וידר 2 Comment on השבת באשדוד: "הנהלת הביג עושה פעילות יח"צנית על גב הציבור החרדי"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על שמירת הצביון היהודי באשדוד בעיצומו; גם בשבת האחרונה גילו תושבי אשדוד כי למגינת ליבם המרכז ביג פאשן רמס את קדושתה של השבת בעיר תוך פגיעה ברבבות שומרי המצוות המתגוררים בעיר.

    בציבור החרדי יש מי שמביע ביקורת כלפי הנציגות החרדית במועצת העיר ועל ראש העיר חובש הכיפה שמאפשר את הפעלת הביג פאשן דה פקטו.

    חבר המועצה מטעם ש"ס אבי אמסלם הודף בשיחה לאתר 'קול חי' את הביקורת ואומר: "אנחנו פועלים בכל המישורים על מנת להפסיק את החרפה הזו".

    אבי אמסלם מוסיף ואומר: "ביקשנו מראש העיר להחיל את חוק העזר העירוני על כל המשתמע. גם בלי קשר לביג. אנחנו נוקטים פעולות רבות ופועלים בעוד מישורים".

    "הבעיה העיקרית היא שהנהלת הביג עושה פעילות יחצנית על גב הציבור החרדי ומנסה להביא לפעילות גדולה בשבת. הנפגעים העיקריים הם בעלי העסקים שכושר התחרותיות שלהם נעלם אם הם לא פועלים בשבת".

    לדבריו של אמסלם "ועדת הרבנים אמורה להתכנס בימים הקרובים כדי להחליט מה עושים".

    הציבור דורש תשובות, אנו אומרים לאמסלם, ברעננה הנציגות הדתית איימה לפרוש מיידית מהקואליציה ועל כן בוטל שם כינוס מיסיונרי, למה אינכם פועלים בצורה דומה?

    "כדי להשיג תוצאות לא צריך לצאת בכותרות. כל עיר יש לה את המאפיינים שלה. אנחנו לא עוסקים באיומים אלא מנסים למצות את כל הדרכים בדרכי שלום. במידה שיגיע מצב שכלו כל הקיצין ונגלה ששום דבר לא עזר, נעלה את הדברים בפני מועצת חכמי התורה ויו"ר ש"ס אריה דרעי, על מנת שיחליטו מה לעשות".

    "אין לנו עניין להפוך את אשדוד למשהו שיעשה פעולה הפוכה" מדגיש אבי אמסלם ומוסיף "אנחנו עוסקים בנושא סביב השעון. אני מקווה שהדרך לא תהיה ארוכה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הנציגים באשדוד גם של יהדות התורה לא רוצים לפרוש בגלל כל הג'ובים
      הם אמרו אותו דבר כשפתחו את am pm בלב אשדוד שאם יגיע למצב שכלו כל הקיצין הם יראו מה לעשות ועבר זמן וכל הציבור שכח והם המשיכו הלאה כאילו דבר לא קרה בושה וחרפה במקום להעמיד פעם אחת ולתמיד את ראש העיר במקום על כל החוכא וטלולא שהוא עושה מהציבור החרדי ונציגיו כל פעם מחדש מתקפלים
      חברה תתעוררו לפני שאשדוד תהפוך לת"א

    2. 1

      טוב מאוד !!!!!!!!!! מצוין!!!!!!!!!!!!!!! אין מילים !!!!!!!!!!!!!! הלואי שימשך כך!!!!!!!!!!!!