מעשה קונדס חמור • הנעדר וחברו ביימו 'חטיפה'

    כתבי קול חי | צילום: תצפית 3 Comment on מעשה קונדס חמור • הנעדר וחברו ביימו 'חטיפה'
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שעות של מתח, החשד לחטיפה התברר כלא נכון, על פי הדיווחים, ניב אסרף, הצעיר מבאר שבע, שהוגדר כנעדר מאז שעות אחר הצהריים נמצא בקרית ארבע כשהוא בריא ושלם. לאחר פעילות חקירה מאומצת של משטרת ישראל, כוחות השב"כ וצה"ל, אותר ניב אסרף בוואדי בקריית ארבע כשברשותו קופסאות שימורים ושק שינה וככל הנראה, אסרף וחבריו ביימו חטיפה.

    ממשטרת ישראל נמסר כי היא רואה את מעשה הקונדס בחומרה, וכי ב"זבוז המשאבים וטרטור כלל מערכות הביטחון בשל אירוע כוזב הינו אירוע חמור ביותר, במיוחד על רקע המציאות הביטחונית".

    כזכור, מתח רב עבר בשעות האחרונות על כוחות הביטחון בעקבות העדרו של צעיר משעות הצהרים, שנעדר באזור קריית ארבע.

    דובר המשטרה ש"י מסר כי "בשעה 16:17 נתקבלה שיחה במוקד 100 של מחוז ש"י מבחור צעיר שטוען כי הוא וחברנו נתקעו עם רכבם בגלל פנצ'ר בין קריית ארבע לכפר בית ענון".

    עוד נמסר מהמשטרה על פרטי האירוע "חבר שלו שהלך להביא כלי עבודה להחליף את הגלגל לא שב והוא ממתין כבר מעל חצי שעה. כוחות משטרה וצבא סורקים את השטח".

    עוד נמסר מהמשטרה על פרטי האירוע "חבר שלו שהלך להביא כלי עבודה להחליף את הגלגל לא שב והוא ממתין כבר מעל חצי שעה. כוחות משטרה וצבא סורקים את השטח".

    קודם לכן, מסר דובר צה"ל תא"ל מוטי אלמוז כי "אנחנו מתייחסים לאירוע כאירוע חטיפה לכל מדבר. ההודעה על כביכול פנצ'ר ברכב אינה אמינה. "לא היה פנצ'ר", לדבריו, "האירוע מתחיל בשעה עשרים לחמש, כשמתקבל דיווח על כך שהיו שני בחורים שהיו בדרכם למערת המכפלה  וכתוצאה מפנצ'ר שהיה ברכב, אחד מהם  הולך להביא כלי חילוץ מהכפר הסמוך בית ענון".

    עוד נמסר כי "בדיקה בשטח העלתה שלא היה פנצ'ר ברכב ואמינות שאר הדיווח נבדקת. אנחנו במאמץ מודיעיני גדול בשטחי עם כוחות גדולים שסגרו מיד את השטח הקרוב למקום האירוע.  במקביל נסגר תא שטח כפרי גדול במזרח העיר חברון כאשר הפעילויות תתרחבנה במהלך הלילה. כל היחידות המיוחדות המאומנות לאירוע מסוג כזה נמצאות באזור, כולל יחידות הבט"ש".

    "הדובר מדגיש שאין כרגע ממצאים שיכולים לקבוע חד משמעי לאיזה כיוון אירוע הולכים "לא ברור לנו מצבו. ריכוז הפעילות המודיעינית נמצא בידי השב"כ ומפקד הפעולה הוא אלוף הפיקוד החדש רוני נומה", לדברי דובר הצבא, "יש תיאום עם אנשי הרשות הפלסטינאית, אבל זה בעיקר בתיאום כללי ולא מעבר לזה" מציין תא"ל אלמוז, "אני מאמין ומעריך שעד לשעות הלילה המאוחרות תתבהר יותר התמונה אבל אנחנו מתייחסים לאירוע כאירוע חטיפה לכל דבר".

     


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קודם לכן אמרתי מסכן למה נחטף אבל עכשיו אני אומר חבל שלא חטפו אותו

    2. 1

      מממממפפפפפפפפגגגגגגגגגגגגגררררררר!!!!!!!!!!!!!! צריך לעשות לא מעצר עולם מינימום