ליצמן: "גפני יסתדר עם כחלון, בתי חולים פונים אלי כבר לעזרה"

    מני גירא שוורץ No Comments on ליצמן: "גפני יסתדר עם כחלון, בתי חולים פונים אלי כבר לעזרה"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב ליצמן שוחח הערב עם אבי מימרן במהדורה המרכזית שלקול חי ואמר כי "התקדמנו בעניינים החברתיים ויש התקדמות בעניין הישיבות. אנחנו מתעסקים בנושאים הערכיים כעת. לא נראה לי שתקום ממשלה לפני יום העצמאות"

    הוא סיפר כי "יש דיון רציני עם משרד הבטחון בעניין הגיוס, ואנחנו מקוים שנסתדר". ליצמן הלין על בג"צ שכבר יותר משנה לא פסק בעניין שירות לאומי לערבים למרות עתירתו.

    לדבריו, אריה דרעי יודע ומעודכן על ההתקדמויות, או כפי שהגדיר זאת ליצמן "אנחנו מתואמים בנושאים הקשורים לציבור החרדי".

    על ועדת הכספים סירב ליצמן לומר שאם לא תינתן בידי גפני לא ייכנסו לממשלה. מה שכן הסכים לומר זה ש"גפני ישב עם כחלון ויסתדר איתו, אני מניח שכבר ישבו ושעוד ישבו".

    על חילוקי הדעות עם ש"ס אמר ליצמן כי יש לנו פה ושם דעות אחרות עם שס זה נכון. אבל אנחנו מתואמים. בעניין הישיבות אני פועל גם עבור ש"ס.

    כשמימרן העלה את הנושא הסקטוריאלי אמר ליצמן כי "אני וגפני מקבלים שבחים שדואגים לכולם, אבל למה אין לנו החכים החרדים זכות ביטוי ואמירה ברשת ב וגלצ גם בשאר הנושאים חוץ מהחרדים. לא על בקבוקים לא על דוח המבקר ולא על הנאום בקונגרס. את זה אמרתי לנשיא שמצא לנכון לצטט את זה".

    כשנשאל על הרפורמה של גרמן; עונה בהומור אנחנו נגד רפורמים… ולגוף העניין טוען ליצמן שמדובר בלקט של דברים שלרובם הוא מתנגד.

    על תפקידו העתידי אמר ליצמן כי "בבתי החולים ובמקומות רפואיים פונים אלי כבר כשר הבריאות, לצערי אני רוצה למנוע מחטפים, אז אני מתערב". כך חושף ליצמן על כך שלמעשה הוא כבר חלקית מכהן בתפקידו.

    על הבחירות אמר ליצמן כי "עם עבודה טובה ובלי מריבות ומחלוקות, היינו מקבלים את השמיני". לשאלת המראיין האם מדובר בגדל התורה סירב ליצמן להתייחס ואמר "אני חושב שאלי ישי הזיק. אני מתכוון לשם יותר מאשר לדגל התורה".

    עוד סיפר על ביקורו היום אצל הגרח קנייבסקי "מרגיש טוב ישב על כסא וכתב תשובות ובירך אותי. הייתי גם אצל הרב וואזנר שצריך רחמי שמיים".



    0 תגובות