ח"כ אייכלר: הח"כים של 'יש עתיד' היו אתמול עם פרצוף תשעה באב" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on ח"כ אייכלר: הח"כים של 'יש עתיד' היו אתמול עם פרצוף תשעה באב" • האזינו
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) יממה לאחר השבעת הכנסת ה-20 אמר ח"כ ישראל אייכלר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' כי "מי שראה אתמול את פניהם של חברי 'יש עתיד', פרצוף תשעה באב – מבין שחלה כאן מהפכה, אייכלר סיפר שלפחות שנים מהח"כים של 'יש עתיד' דיברו על הטעות שהם עשו בקדנציה הקודמת בכל מה שקשור לחרדים ולכלכלה בישראל".

    לדברי אייכלר, "הכנסת הקודמת סימנה את כיבוש העשירים בידי העניים, הפעם בדיוק הפוך. רוב המפלגות מבינות שהמדינה צריכה להחזיק את העניים ובהחלט יש סיכוי להתחלה חדשה".

    אייכלר הוסיף כי הטעות הגדולה של לפיד הייתה השחצנות והחוצפה, "קשה לשכוח איך הוא התייצב אחרי הבחירות הקודמות ואמר ברוב עזות וחוצפה – 'ניצחנו!' כאילו המדינה נכבשה, אין איש ציבור בכל העולם, באירופה ובארה"ב שיכול לצאת נגד מיעוט כזה או אחר וזה מה שלפיד עשה".

    על המו"מ בין 'יהדות התורה' ל'ליכוד' אמר אייכלר כי לולי כחלון ובנט היינו יכולים להקים כבר ממשלה, "אם כחלון לא היה מתעקש על דברים שלא מגיעים לו – ובנט היה מתקבל בכבוד הראוי היה אפשר להקים כבר ממשלה".

    לדבריו, "לכחלון יש יועצים רעים שאומרים לו שכביכול השמים הם הגבול, הם בהחלט יכולים לגרום לנתניהו לבוא אחרי החג ולומר להרצוג לשלי ולציפי באו נקים ממשלת אחדות. ותהיה ממשלה עם החרדים והשמאל, וכחלון ירקוד בשמים. את זה אני אומר כמובן כפרשן".

     האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליצמן שונא את לפיד יותר מאשר אוהב את הציבור שלנו.

      זו כל הטרגדיה.