הראש היהודי • זינוק של 21% ברישום פטנטים מישראל בארה"ב

    שלמה בן יוסף No Comments on הראש היהודי • זינוק של 21% ברישום פטנטים מישראל בארה"ב
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דירוג BDI-CODE לשנת 2015 אותו עורכת חברת המידע העסקי BdiCoface מגלה כי 3,555 פטנטים שהומצאו בישראל נרשמו בארה"ב במהלך השנה החולפת – מה שמציב את ישראל במקום השלישי בעולם ברישום פטנטים במדינה (מספר פטנטים לכל מיליון תושבים) שמקורן במדינות שאינן ארה"ב.

    תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת BdiCoface: "למרות מספר הפיתוחים הגדול שבסופו של דבר מניע את קטר הצמיחה של המשק, על הממשלה להמשיך לדאוג לטיפוח הנושא בין היתר על ידי השקעה בחינוך טכנולוגי, שיפור התשתיות, ותמרוץ של חברות היי טק גלובליות להמשיך ולפתוח בישראל מרכזי מחקר ופיתוח"

    משרדי עורכי הפטנטים המובילים בישראל ל-2015: קבוצת ריינהולד כהן ושות', פרל כהן צדק לצר ברץ, ארליך אנד פנסטר, לוצאטו את לוצאטו, סנפורד ט.קולב ושות', וב ושות', בן עמי ושות', סורוקר אגמון, גלסברג אפלבאום ושות', נעמי אסיא ושות', קורח ושות' וד"ר מרק פרידמן

    2014 היתה שנת שיא של אקזיטים בהיי טק הישראלי, כאשר חברות ישראליות הונפקו או נרכשו על ידי חברות בינלאומיות ביותר מ-15 מיליארד שקלים. מנתוני דירוג BDI-CODE אותו עורכת כל שנה חברת המידע העסקי BdiCoface, עולה כי השיא באקזיטים הישראליים לווה במקביל גם בעלייה חדה ביותר ברישום מספר הפטנטים.

    על פי נתוני BDI-CODE עולה כי ב-2014 נרשמו בארה"ב 3,555 פטנטים של גורמים ישראליים, עליה של כ-21% לעומת 2013. הנתון הזה מוביל את ישראל להיות במקום השלישי בעולם ברישום פטנטים בארה"ב (439 פטנטים לכל מיליון תושבים). המדינות היחידות שעוקפות את ישראל בנושא הן יפן עם 446 פטנטים לכל מיליון תושבים, וטיוואן במקום הראשון עם 524 פטנטים לכל מיליון תושבים. עם זאת, בשנת 2014 נרשמו רק 399 פטנטים מישראל באירופה, ירידה בשיעור 5% לעומת השנה הקודמת.



    0 תגובות