הפילוח מגלה: "ערי השדה" לא הביאו את הקולות ליהדות התורה

    אבי יעקב 2 Comment on הפילוח מגלה: "ערי השדה" לא הביאו את הקולות ליהדות התורה
    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התוצאות המלאות של הקולות שנתנו ליהדות התורה ולשאר המפלגות הדתיות והחרדיות בבחירות האחרונות הגיעו לידי אתר קול חי לבדיקה ופילוח.

    קראנו את הדפים, השווינו, פילחנו ובדקנו והתוצאות כדלהלן: 92% אחוז מהקולות הגיעו מריכוזים חרדיים מובהקים, עוד 6% מערים חילוניות בהם פועל מטה מסודר תמידים כסדרם (כמו רמת גן, רעננה ועוד). רק 2% מהקולות הגיעו מכפרים, קיבוצים וכדומה, מה שבמקובל להגדיר ביתד נאמן "ערי השדה'

    לחצו לקריאת סיכום תוצאות הבחירות המלאות

    ביהדות התורה שמודעים למספרים מדברים על עלייה נאה בכל פרמטר. 16 אלף הקולות החדשים הגיעו מכל הערים ומכל הריכוזים, אולם כאמור הריכוזים החרדיים הביאו את חלק הארי של הקולות, המטות הקבועים הביאו עוד חלק לא מבוטל, והפעילות במושבים הוסיפה אף היא מעט.

    נזכיר, כי לאורך תקופת הבחירות שמענו שובו ושוב על "עיר השדה" החילוניים שיביאו את ההפתעה הגדולה במוצאי הבחירות. הפעילות של אליעזר סורוצקין ופעילי לב לאחים הייתה מרשימה אולם אין ספק כי לא הם הכריעו את הכף בעלייה של מספר הקולות.

    במבט מעמיק יותר נמצא למעלה מ-1000 קול שהגיעו מכמה ריכוזים ערביים, תופעה שעדיין לא פוענחה דייה, אולם הקולות הללו נמנים בתוך אותם שתי אחוז של קולות מחוץ לאיזור הפעילות הטבעי.

    פעילים בדגל התורה אומרים לנו כי הפעילות של הרב סורוצקין וחייליו הייתה בכל רחבי הארץ, כולל בערים המאופיינות כחרדיות (ערים בהם המגזר החרדי נטוע ומושרש כמו אשדוד, נתניה, נתיבות ועוד) דרך ערים עם ריכוז חרדי נמוך ועד למקומות שכף רגל של יהודי מאמין כמעט ולא דורכת.

    "קשה לאפיין זאת במספרים, אבל ברור שלפעילות הזו היו תוצאות ברוכות מאוד בקלפי" אומרים לנו הפעילים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש נתון שצריך לשים לב אליו. והוא שהרי בין 15000 לבין 20000 קולות של עץניקים ירדו, נמצא שאם בבחירות ב2013 ג' היתה 195892 ונוריד כ20000 קול של העץניקים יוצא שהגרעין שנשאר הוא 176000 קול. וכן צריך לחשב שיש גידול טבעי של 3% לשנה , שזה אומר 5280 לשנה ו10560 לשנתיים שמאז הבחירות הקודמות ,סה"כ ביחד186560 קול היו אמורים להיות בבחירות אלו. ובפועל היה 211826 ז"א פער בין מה שהיה אמור להיות לבין מה שהיה בפועל הוא 25266 וזה מישהו הביא אותו. והשלים את כל החסר של הץניקים בתוספת ריבית והצמדה.
      והמישהו הזה זה לא סוד היה לייזר סורוצקין. ובעינינו ראינו את העוצמה של המות שדגל ניהלה.
      תודה. אשמח לקבל תגובות.