התקבצו חרדים • כ- 40 אלף איש בעצרת למען 'יהדות התורה'

    שלמה בן יוסף | צילום: יהודה עוז ח.24 וצלמי אתר קול חי 5 Comment on התקבצו חרדים • כ- 40 אלף איש בעצרת למען 'יהדות התורה'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות אלפים גדשו היום אחר הצהרים את רחובות מרכז בני ברק למעמד ענק למען רשימת יהדות התורה בראשות גדולי ישראל שליט"א. את העצרת הנחה מועמד יהדות התורה אליעזר סורוצקין.

    ח"כ משה גפני אמר בפתיחת העצרת כי "הקהל כאן מזכיר לי את המעמד המרטיט ביד אליהו בהקמת דגל התורה. תמיד הנחו אותנו להצביע להשפיע ולהיות בבחירות וכך נמשיך בהוראת גדולי התורה. המלחמה שלנו היא על עולם התורה כולו. מנסים לפגוע בנו, מנסים להצר את צעדנו ומנסים לפגוע ביהדות כולה. לא ניתן לפגוע בנו! שאיש לא יישאר בבית!. לא צפינו את גודלו של האירוע הענק הזה, הציבור הגיע מכל חלקי הארץ ואנו מעריכים שהכינוס הזה ייתן את הדחיפה החזקה ביותר לפני הבחירות ונגדל במספר המנדטים".

    ח"כ ישראל אייכלר הביא את ברכת קודשו של הרבי מבעלזא למעמד. כל כנסיה שהיא לשם שמים סופה להתקיים. והנני בזה לבקש מכל הציבור לפעול ולהפעיל למען הצלחת רשימת יהדות התורה, כי הרבה עיקרי הדת תלויים בכך".

    עוד נאמו הגאון רבי יצחק אזרחי הגאון רבי מ"מ חדש והגאון רבי אביעזר פילץ שאמר  "אין לנו ויכוח עם סאטמר. ללכת לצבא זה טרייף, תנועת הציונות היא אסון. אבל אנו בדרך גדולי ישראל שהורו לנו להצביע למרות הכפירה שבציונות".

    וכך נשמע הקהל בכניסתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לכנס:

    דבריו של הגראי"ל "בידכם להכריע לקידוש ה' ולא לחילול ה' ח"ו":

    דברי מרן הגר"ח קנייבסקי הובאו בעצרת: "חובה כפולה ומכופלת כל העדות והחוגים כל אחד ואחד בלי יוצא מן הכלל לקדש שם שמים ולהצביע לרשימת ג שמנוהלת על ידי גדולי ישראל והנציגים שואלים כל דבר. חובה גמורה היא ואסור להימנע וכל הנמנע נושא באחריותו כל הנזקים המגרמים על ידי זה וכל המקדש שם שמים ומצביע ג זוכה שיתקדש שם שמיםמעל ידו ויזכה לכל טוב סלה ושפע ברכה והצלחה בכל הענינים״.

    הגר"נ קרליץ: "לאחינו החרדים לדבר השם. לבחירות השפעה על דברים שעקרי הדת תלויים בהם ולפעמים קול אחד מכריע ומי שנמנע יהיה אחראי לתקלות בעתיד וכולם חייבים להצביע לרשימת ג שיפעלו רבות לקיום התורה וחס ושלום נחשוב ששב ואל תעשה עדיף כי מי שעושה זאת חבר לאיש משחית".

    הגאון רבי גרשון אדלשטיין: "חייבים להצביע אות ג' שזה קידוש השם וזו הוראת רבותנו ומחויבים כולם להקשיב בקולם".

    IMG-20150311-WA0033
    IMG-20150311-WA0030
    unnamed (10)
    unnamed (11)
    unnamed (7)
    IMG-20150311-WA0027 IMG-20150311-WA0028
    IMG-20150311-WA0022 IMG-20150311-WA0021 IMG-20150311-WA0020



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      ומה אם החסומים?אי אפשר לראות זה חסום…
      אתם לא עושים שידור חי?

    2. 3

      זכרונו של הרב גפני קצת בוגד בו. דגל התורה נוסדה ערב סוכות תשמ"ט, והיה אז כינוס יסוד בבנייני האומה. כנס יד אליהו היה בערב פסח לאחר כשנה וחצי (תש"ן), הוא היה כנס הפתיחה לועידת דגל התורה (הועידה הראשונה והאחרונה).

    3. 2

      למה אין כאן את המצגת שהראו בעצרת?
      אתם מפחדים שהיא תשפיע על מצביעי ש"ס?

    4. 1

      עד היום שמעתי קול חי. מהיום לא! מאיפה לקחתם 40000? המשטרה הודיעה שהיה 100000! כך אמר לקהל הרבבות מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א ששמע בעצמו מהשוטר.
      אתם העלתם מסוק? אתם ספרתם פלאפונים? נהייתם אנשי מקצוע?
      מה הקטע שלכם? לא הבנתי.