צפו • אלוף פיקוד דרום בסיכום צוק איתן: "כל מקום שבו שלחנו כוח הצלחנו לגבור על האויב"

    דוד קורצווייל No Comments on צפו • אלוף פיקוד דרום בסיכום צוק איתן: "כל מקום שבו שלחנו כוח הצלחנו לגבור על האויב"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף פיקוד הדרום סמי תורג'מן נפגש היום עם מקבלי הצל"ש ב'צוק איתן' ואמר להם כי "לשמחתי ולשמחתינו – לכל מקום שבו שלחנו כוח הצלחנו לגבור על האויב, אבל אין מערכת שיודעת למצות את הכל ולהביא את הפתרון חוץ מהמערכת האנושית.
    בסוף אתה צריך את הלוחם, את המפקד הזוטר, את המפקד שנמצא קדימה, המפקד מלפנים.
    בלי האומץ של הלוחמים, שלכם, שקיבלו צל"שים וגם אלה שלא קיבלו צל"שים אבל היו נכונים להתמודד עם האתגר ולממש את משימותיהם בצורה טובה – או שלא הינו עומדים במשימה, או שהינו עומדים במחירים גבוהים יותר.
    במעשים שלכם, של כל אחד פה בנפרד הצבתם רף של סמן ימני, של עמוד האש, ככאלה שהם מודל לחיקוי.
    רציתי קודם כל להביע הערכה על מה שעשיתם במבצע "צוק איתן" – התוצאות של המבצע וההישגים הם בין היתר על הכתפיים שלהם ושל החברים שלכם שהיו איתכם ביחד."

    גם ראש הממשלה נתניהו ביקר היום בפיקוד דרום יחד עם שר הבטחון יעלון והרמטכ"ל אייזנקוט ואמר שם כי "גם אחרי שהחמאס ספג את המכה הקשה ביותר בתולדותיו, אנחנו ממשיכים לעקוב אחר פעולותיו ואנחנו ערוכים לקראת כל התפתחות. באתי הנה עם שר הביטחון כדי לקבל עדכון מצה"ל על ההיערכויות שלנו, ועל האפשרויות של פעולתנו בעתיד.

    צריך להבין שהחמאס והג'יהאד האסלאמי וכל ארגוני הטרור בעזה פועלים בתמיכה מלאה של איראן. איראן זאת מצהירה בגלוי על כוונתה להשמיד את מדינת ישראל.

    לצערי, המידע שמגיע אליי בימים האחרונים מאשש הרבה מהחששות שלנו לגבי ההסכם המתגבש בין המעצמות לבין איראן. ההסכם הזה, אם אכן ייחתם, יאפשר לאיראן להפוך למדינת סף גרעינית. כלומר, בהסכמת המעצמות, איראן תקבל רישיון לפתח ייצור פצצות, וזאת מדינה שמצהירה בגלוי על כוונתה להחריב את מדינת ישראל.

    זהו הסכם רע שמסכן את עתידנו. חובתי כראש הממשלה לעשות כל מה שניתן כדי למנוע הסכם זה, ולכן אצא לוושינגטון כדי לדבר בפני הקונגרס האמריקני, כי הקונגרס האמריקני עשוי להיות הבלם האחרון לפני ההסכם של המעצמות ואיראן".



    0 תגובות