פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    FRZ_5401'טרה' משיקה את 'שוקו מוו' הממשיך את מהפיכת מוצרי החלב ללא חומרים משמרים ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים עליהם הכריזה החברה. מדובר במוצר היחיד בקטגוריית השוקו ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים, בכשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל. מנכ"ל 'טרה', ארן אלסנר, סיפר "התחלנו את המהלך עם הוצאת החומרים המשמרים מהגבינות הצהובות ומכלל המוצרים, הוצאנו את הממתיקים המלאכותיים, בכל מוצרי טרה יש הכי הרבה סידן בהשוואת למתחרים, ואנחנו במגמה להפחית נתרן במוצרי החלב המלוחים וסוכר במוצרי החלב המתוקים."

    hoveret_karlo_4_new2-1'תנובה' יוצאת במהלך תחת המסר "קרלו כיף לשחק", במסגרתו מופצת חוברת קלפים מיוחדת לילדים בהם: קרלו כבאי, קרלו מורה, ועוד. את הקלפים החסרים בחוברת ניתן להשיג על גבי מאגדות 'קרלו' ובנוסף יתבקשו הילדים לעצב דמות 'קרלו' חדשה. 100 החוברות המלאות המוצלחות ביותר יזכו את שולחיהן באופניים.

    סטארקיסט - חופשה באירופה'סטארקיסט' יוצאת במבצע במסגרתו יוגרלו עשר חופשות משפחתיות לאירופה בין הקונים מארזי טונה 'סטארקיסט'. ההרשמה להגרלה דרך הטלמסר 03-373900.

    30766'מלכות וקסברגר' משיקה מגוון מוצרים לפורים בהם: מוצרים לשילוב במשלוחי המנות, מארזי שי, מגוון מגילות אסתר מאוירות, מארזים יוקרתיים למגילה ועוד.

    logo'טיטולים פרימיום' יוצאו במבצע תחת הכותרת "טיטולים שיק". במסגרת המבצע כל שלוש אריזות 'טיטולים פרימיום' מזכות בשובר של שלושים שקלים לרכישה ברשת בגדי הילדים 'קידישיק'.המבצע עד כ"א באדר.

    11492_SHVURIM_COMPOZ_225gהמותג 'בייגל בייגל' משיק את "שבורים" – שברי בייגלה מתובלים ב-3 טעמים: ברביקיו, בצל מוקפץ ומלח ים ופלפל שחור. לדברי החברה הסדרה מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, הכוללת מתכון חדש של בייגלה אפוי, אשר עובר תהליך שבירה המאפשר את ספיגת התבלינים ומעניק למוצר את טעמו.



    0 תגובות