הפרסומאי של יהדו"ת בראיון: "מאמין שנעשה קמפיין גם ברשתות החברתיות"

    ארי וידר 3 Comment on הפרסומאי של יהדו"ת בראיון: "מאמין שנעשה קמפיין גם ברשתות החברתיות"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שישי האחרון יצא קמפיין הבחירות של יהדות התורה לדרכו. היה מי שאמר שהקמפיין יצא באיחור, אבל כך או כך הוא הצליח לעורר עניין והפך לשיחה בקרב המצביעים הפוטנציאליים.

    בעבר נטען כי יהדות התורה כלל אינה זקוקה לקמפיין ועצם פרסום ה'קול קורא' של גדולי התורה מספיק. במערכת בחירות זו גם מי שטען כך יבין כנראה שקמפיין אפקטיבי יכול לגרום לקהלים שפוזלים למפלגות אחרות שלא לוותר על הבחירה ביהדות התורה.

    בראיון מקיף לאתר 'קול חי' מספר הפרסומאי שעיה איצקוביץ' מתוצאות אפקטיביות, אשר נבחר להוביל את הקמפיין, על המתרחש מאחורי הקלעים.

    "אנחנו מעבירים אמנם מסר על ההווה, אבל בעיקר מדברים על העתיד. המסר העיקרי הוא שיבינו מה יהיה לילדיך ונכדיך אם יהדות התורה תהיה עכשיו חלשה. הדיור זה העתיד. ישיבות זה העתיד. הכוללים זה העתיד. קמפיין שכזה מתאים לכל אחד ואחד. גם מי שכיום כועס על יהדות התורה בסופו של דבר מחובר לעולם התורה. גם מי שלא נמצא באופן אישי בכולל, בסופו של דבר רוצה שבנו ילמד שם או לקחת חתן מהישיבות, ולכן אתה לא באמת מנותק מעולם התורה. מספיק לראות כמה הרס היה בשנתיים האחרונות כדי להבין שחייבים את יהדות התורה חזקה ככל האפשר. אפשר לספור על יד אחת כמה כוללים נפתחו בשנתיים האחרונות. וגם בנוגע לגזירת הגיוס, שבעבר לא חשבנו שיכול להיות דבר כזה, ואם יהדות התורה הייתה גדולה וחזקה יותר אולי זה יכול היה להימנע".

    במה קמפיין זה שונה ממה שנעשה במערכות בחירות קודמות?
    "תמיד התריעו על מה שעלול לקרות, ואנשים הפכו להיות יותר אדישים. עכשיו רואים בחוש כמה נחוץ באמת שיהדות התורה תהיה חזקה. כל חרדי ממוצע סבל בשנתיים האחרונות כשיהדות התורה הייתה מחוץ למוקדי השליטה".

    האם קמפיין כזה לא יעזור ללפיד?
    "כל דבר אפשר להפוך. כל סלוגן יש מי שיכול לשנות במילה אחת את הכל. אנחנו נזהרים שלא לתת ללפיד חומר בנושאים החשובים. אם הוא רוצה להביע שמחה על המצוקות של הציבור החרדי הוא יכול לעשות זאת גם בלעדינו. אנחנו נשתדל לא לשחק לידיים שלו אבל לא נמנע בגלל זה להעביר מסרים נכונים".

    כפרסומאי האם אתה חושב שצריך לפנות גם לציבור החילוני?
    "אנו נעשה פעילות שתוכל להשפיע בשוליים, אבל לא משם תבוא הישועה".

    מה תאמרו לחרדים העובדים ולאנשי בני תורה?
    בקמפיין אנחנו נדבר לא רק רגשית אלא גם לאינטליגנציה. תהיה לנו צורת הגשה שתתאים גם לחרדי העובד. בנוגע לבני תורה, מאחר שהקמפיין לא רק רגשי אלא גם שכלי אז אני מצפה שכל אחד יעשה את החשבון נפש שלו ברמה השכלית והרגשית ויחליט האם יש צדק שלא להצביע ליהדות התורה".

    יש משהו חדשני בקמפיין?
    "יש דברים שמתגבשים שיעשו את הקמפיין באמצעים מוחשיים יותר. אני מאמין שנעשה קמפיין גם באינטרנט וברשתות החברתיות לטובת המצביעים הפוטנציאליים שלא קוראים את העיתונות המסורתית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אולי צריך פשוט להפסיק לקרוא להם בני תורה עם הם לא מתנהגים כך!

    2. 2

      נתקלתי בקמפיין במקרה והתחברתי מאוד למסר שלו

    3. 1

      קמפיין תקשורתי זה מעולה אבל זה נישמע משמיץ מצידכם לומר כי לפיד לא הביע שמחה על הצער שלנו הוא פותר בעיות שקשורות לכלל העם בין אם זה בקשישים שלנו או במחירי הדיור שזה קשור לעם כולו מה ניסגר איתכם?