פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    IMG_7754'קוקה-קולה ישראל' הקדימה להכשיר את קווי הייצור לפסח, כדי להיערך לביקושים בארץ ובעולם למשקאות בהכשר מהדרין. ההכשרה נערכה במעמד, הגרמי"ל לנדא שליט"א והגרי"מ לאו שליט"א. את פני הרבנים קיבלו רוני קוברובסקי נשיא 'החברה המרכזית', איציק תמיר– מנכ"ל קבוצת 'קוקה-קולה ישראל' וטל רבן מנכ"ל 'קוקה-קולה'. את המעמד הנחה תומר סגיס דובר הקונצרן.

    מטרנה - כנס טלזסטון 2בפתח בית משפחת סלר מאשדוד התייצבו סיירת "עגלת הכסף של תנובה" וזיכו אותם בזכייה המרבית על סך של – 1,500 שקלים. כזכור במסגרת המבצע, אנשי הסיירת מסיירים במרכולים ובבתים ומעניקים לצרכנים סכומי כסף במזומן על כל מוצר מהמותגים: 'תנובה', 'סנפרוסט', 'מעדנות' ו'טירת צבי'. עד כה זכו מעל 370 איש בסכומי כסף שונים. ניתנת האפשרות להזמין את הסיירת הביתה עד כ"ג שבט בטלמסר: 03-3737100.

    מכונית - פרס הזהב'המכירה הסינית' של 'אסם' חוזרת גם השנה לאחר השתתפות שיא של למעלה ממאה אלף אנשים בשנה שעברה. מהחברה נמסר כי החידוש השנה היא השתתפות ללא תשלום, באמצעות אריזות מוצרי 'אסם' בלבד. בין הפרסים במכירה הסינית: מיני-וואן משפחתי, טיסה זוגית, חבילת מוצרי חשמל ענקית, כלי כסף יוקרתיים, כסף מזומן ועוד. ההשתתפות במכירה הסינית בטלמסר: 03-9411444.

    מכבי - פירריו"ר 'עזרה למרפא' הרב אלימלך פירר אירח במשרדו את הנהלת מחוז המרכז ב'מכבי' לקראת פתיחת המרכז הרפואי הגדול של 'מכבי שירותי בריאות' בלב בני ברק על מנת להעמיק את שיתופי הפעולה האפשריים לרווחת מבוטחי מכבי בעיר.

    'מטרנה' מעניקה בוקר ייחודי ליולדות בבית החלמה 'טלזסטון' במהלכו מקשיבות המשתתפות להרצאה וטיפים מעשיים של דיאטנית מטרנה. כמו כן היולדות גם נהנות ממופע מהנה במיוחד של אומנית וערכת שי.

    חדש על המדף:
    'מולר' משיקה לראשונה בישראל את סדרת היוגורטים 'מולר סימפלי פרוט'– יוגורט עם חתיכות פרי 0% שומן, ללא חומרים משמרים והיחיד ללא ממתיקים מלאכותיים! מדובר במוצר היחיד בקטגוריית היוגורט 0% שומן עם חתיכות פרי אשר קיבל את תו האגודה הישראלית לסוכרת ואינו מכיל ממתיקים מלאכותיים כלל.

    מצגת רוחב'צור סוכנויות' קיבלה את הזיכיון להפצת סדרת הליקרים היוקרתית של מותג השוקולד השוויצרי 'שמרלינג'ס'. לאחרונה הרחיבה יצרנית השוקולד היוקרתי שמרלינג'ס את תחומי פעילותה גם לקטגוריית הליקרים. בהשקעה מאסיבית ובשיתוף מומחים בינלאומיים בטכנולוגיית המזון, פותחה והושקה סדרת הליקרים הייחודית המכילה 16.9% אלכוהול. הליקר כשר למהדרין בכשרות ה- ou, ובכשרות הרב פנחס לייבוש פדווא, ובהשגחת 'מחזיקי הדת'.



    0 תגובות