שעיה איצקוביץ ומוטי קוטיינר יטפלו בתקציב הפרסום של יהדות התורה

    אבי יעקב צילום: אלי קובין No Comments on שעיה איצקוביץ ומוטי קוטיינר יטפלו בתקציב הפרסום של יהדות התורה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטה ההסברה של 'יהדות התורה' (אריה זיסמן, אברהם רכטשפר, אברימי רוזנטל ומנחם גשייד) בחר ב'תוצאות אפקטיביות' לנהל את קמפיין המפלגה לבחירות לכנסת ה-20 במגזר החרדי ואת 'בראשית' שיטפל בקמפיין במגזר הכללי.

    1. "חברים, מישהו הפיץ בקבוצות שהמשרד שלי ועוד כמה משרדים שקמו כנראה לצורך הבחירות, מתמודדים בפני איזה ועדה של מטה ההסברה של יהדות התורה.

    "אבקש להבהיר שלא היה ולא נברא, הבנו כבר שזה בסך הכל עוד דרך לצ'יפור מקורבים, לא מכרז ולא דמוי מכרז ומעניין שלמרות סירוב מפורש ומתועד שלי להשתתף בפארסה הזאת, אנשי מטה ההסברה של יהדות התורה מצאו לנכון להוציא הודעה שקרית". (שעיה איצקוביץ בדף הרשת החברתית לפני כמה ימים).

    2. "כבוד הוא לי לבצע את קמפיין יהדות התורה לכנסת, ואני מקווה כי בסייעתא דשמיא ויחד עם חברי מטה הבחירות של המפלגה, נזכה להישגים מרשימים ולקדש שם שמים.

    "אני מבהיר בזאת שלאחר שהתייחסנו לשמועות על טוהר המכרז הוברר מעל לכל ספק שכוונות מטה ההסברה טהורות היו, לאור זאת בחרנו לשנות את דעתנו ולהציג בפני מטה ההסברה את אסטרטגיית הקמפיין שבה אנו מאמינים". (שעיה איצקוביץ להיום).

    3. "חברי המטה איחלו הצלחה למשרדים שנבחרו, והביעו הוקרה והערכה גם למשרדים האחרים שהגישו הצעות ראויות ומקצועיות. בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה על קו הזינוק, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי דורנו שליט"א, מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה. ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של "יהדות התורה", לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט". (מטה ההסברה של יהדות התורה).

    4.

    פידבק מסבירים למה פרשו מהמרוץ (מקור: בלוג פשקוויל)

    פידבק מסבירים למה פרשו מהמרוץ (מקור: בלוג פשקוויל)



    0 תגובות