ליצמן: גרמן הרסה את מערכת הבריאות

    ארי וידר No Comments on ליצמן: גרמן הרסה את מערכת הבריאות
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העומסים הבלתי נסבלים של בתי החולים בישראל שבאו לידי ביטוי במיוחד בימים האחרונים כאשר בתי החולים מדווחים על תפוסה של 150 אחוז ומעלה, לא מצליחה להביא למפלגות השונות להעלות את הנושא לכותרות.

    מי שדווקא מאד חושש מהמצב הוא סגן שר הבריאות לשעבר ח"כ יעקב ליצמן.

    בתגובה לעומסים בבתי החולים אומר ליצמן ל'אתר קול חי': "מערכת הבריאות בישראל סובלת מתפקוד לקוי ומחוסר השקעה נכונה בסוגיות הליבה הקשורות לציבור החולים וקידום הרפואה".

    יעקב ליצמן מותח ביקורת קשה על שרת הבריאות לשעבר, יעל גרמן ומאשים אותה "העומסים הרבים בבתי החולים בימים אלה, מבטאים אוזלת יד של שנתיים בהם הממשלה עצרה את התנופה הנדרש בתחום הבריאות, לטובת וועדות ודיוני סרק, שלא הובילו לכל שינוי ממשי בשום תחום ברפואה שלנו".

    "יש להצטער על עצירת התנופה המשמעותית שהייתה במערכת הבריאות, קודם לממשלה הנוכחית, שכללה הוספת מיטות ותקנים לבתי חולים, חיזוק הפריפריה, רפורמות חשובות למערכת הבריאות ועוד".

    "לצערנו, בחרה השרה גרמן לעסוק בדברים אחרים, בהקמת ועדות ובדיונים מיותרים, שהביאו לדשדוש ועמידה במקום, במקום לקדם את הרפואה הציבורית בישראל".

    "אחד היעדים המרכזיים בהם יש לעסוק בתקופה הקרובה, היא קידום מערכת הבריאות והבאתה לראש סדר היום, תוך השקעה ופיתוח בכל תחומי הרפואה, לטובת ציבור החולים". הוא אומר.

    ליצמן סירב להתייחס לנושא שובו למשרד הבריאות לאחר הבחירות.



    0 תגובות