פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    שטראוס מחלבה - דני פרווה השקה

    לאחר מחקר ופיתוח שארך שנתיים בשיתוף עם בד"ץ מהדרין השיקו מחלבות 'שטראוס' לייצר 'מעדן דני פרווה' שלדברי החברה "טעים כמו חלבי". המוצר בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

    'טרקלין חשמל כהלכה' פותחת חנות חדשה בירושלים, ברחוב כנפי נשרים בגבעת שאול. מנכ"ל הרשת יניב בדלוב מסר כי: "כל מוצרי הרשת נהנים מהאחריות הכפולה: גם של היבואן וגם של טרקלין חשמל כהלכה.

    החל מהשבוע שעבר פטורים מבוטחי 'מכבי שירותי בריאות' מתשלום עבור ביקור ראשון אצל רופא בכל רבעון. מהקופה נמסר כי את המהלך הוביל המנכ"ל רן סער.

    No Infoרשת 'איקאה' הכריזה על סייל החורף המסורתי, במסגרתו תציע אלפי פריטים בהנחות של עד 50% בכל מחלקות החנויות בקריית אתא, ראשל"צ ובנתניה. הסייל יתקיים עד לתאריך 25.1.15 ויכלול 2,363 פריטים בהנחה ממוצעת של 36%.

    תמונה1מותג הגבינות המלוחות של 'תנובה', 'פיראוס', משיק את סדרת "המעדנייה של פיראוס" – סדרת מוצרי גבינות מלוחות איכותיות באריזות חיסכון. הסדרה כוללת: גבינה צפתית 5% שומן בכשרות מהודרת של 'בד"ץ העדה החרדית', וגבינה בולגרית 24% שומן בכשרות 'וועדת מהדרין תנובה'.

    'מטרנה' ממשיכה את פרויקט החסד 'מטרנה מצווה' המאפשר גם השנה להעביר כפיות ואריזות 'מטרנה' ל'חסדי נעמי' שיומרו לתחליפי חלב למשפחות נזקקות. מדובר בפרויקט משותף שמתקיים זו השנה ה16 ברציפות.

    בשבוע שעבר ערכה 'מועצת החלב' מסיבת עיתונאים שיועדה עבור כתבים מהמדיה החרדית. ד"ר משה משעלי, פסיכולוג מאוניברסיטת חיפה, הציג מחקר חדשני שעסק ב'מתנגדי החלב האקטיביסטים' הפועלים תוך התעלמות מאמת מדעית ודרכי פעולה הכוללים הפחדה. בנוסף הוצגו לכתבים "טרנדים" דומים הנפוצים בדרכים דומות בהם: התנגדות לחיסונים, לתרופות ולניתוחים ועד לטרנד הטבעוניים.



    0 תגובות