- רדיו קול חי - -

הרצוג קורץ לחרדים: "המאזינים שלך ישמחו בחבירה עם מפלגת העבודה"

היום (שלישי) התקיימו הבחירות המקדימות במפלגת העבודה, והערב ב'מהדורה המרכזית' שוחח יו"ר העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג עם מגיש המהדורה אבי מימרן.

בתחילת דבריו התייחס הרצוג לנאומו בהלוויית קדושי צרפת שהתקיימה היום ואמר כי "דבר ראשון, יש פה ענין אנושי, משפחות שכולות וכואבות במיוחד", לדבריו, "חיברתי בהלוויה את הרצח בצרפת לרצח בהר נוף, כי אין שום הבדל ביניהם, זו הרי אותה שנאה ואותו טירוף. וצריך לחבר את כל המדינות השפויות בעולם למאבק בטרור ללא פשרות".

הרצוג סיפר כי "הסבא רבה שלי ר' יואל לייב הרצוג הקים לפני מאה שנה את בית הכנסת האורתודוקסי בלב הרובע היהודי בצרפת, ששרד אפילו בשואה. והנה כעת, 70 שנה אחרי השואה והנה יש ליהודים חשש להתפלל בבית הכנסת".

ובמעבר חד, שוחח הרצוג על הפריימריז שהתקיימו היום במפלגת העבודה ואמר כי "יש תחושה טובה, ממש חגיגה של דמוקרטיה, 50 אלף איש הלכו לבחור את הרשימה שתרכיב ותוביל את המדינה בשנים הקודמות, כי בעזרת ה', אני אוביל את המדינה לאחר הבחירות".

לסיום קרץ הרצוג לחרדים ואמר כי "על פי הסקרים, קיים סיכוי גבוה שאנחנו נרכיב את הממשלה הבאה – ואני בטוח שהרבה מציבור מאזיניך ישמח בחבירה עם מפלגת העבודה, בהובלת ובהנהגת המדינה".

האזינו לראיון המלא:

/wp-content/uploads/2015/01/בוזי-הרצוג.mp3 [1]