נתניהו לנשיא הצרפתי: "תשמרו באבטחה מתוגברת על המוסדות היהודים"

    דוד לזר | צילום: אבי אוחיון לע"מ No Comments on נתניהו לנשיא הצרפתי: "תשמרו באבטחה מתוגברת על המוסדות היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הרצחם של ארבעת היהודים במרכול הכשר ברובע ה-12 בפריז, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש (שישי) עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד.

    רה״מ נתניהו פתח את השיחה בצרפתית ואמר לנשיא צרפת: "כל העם בישראל איתכם", והוסיף כי "ליבנו עם משפחות הקורבנות. ישראל מציעה לכם כל עזרה שצרפת זקוקה לה".

    ראש הממשלה ביקש מנשיא צרפת "לשמור באבטחה מתוגברת על המוסדות היהודים גם אחרי החזרה לשגרה", והוסיף כי "על הקהילה הבינלאומית להתאחד לפעולה נגד הטרוריסטים מהאיסלאם הקיצוני ונגד תשתיות הטרור שתומכות בהם, פעולה שתפגע במקורות המימון של הטרור, ובמערכת ההסתה שמעודדת מעשים שכאלה".

    מוקדם יותר שוחח נתניהו שוחח עם ראש ממשלת צרפת מנואל ולס. נתניהו הציע את עזרתה של מדינת ישראל בכל תחום שהרשויות בצרפת יזדקקו לו. בנוסף ציין  נתניהו כי חיוני לפגוע במקורות המימון של ארגוני הטרור של האיסלאם הקיצוני ולפעול נגד ההסתה באירופה שמעודדת פעולות שכאלה.

    רה״מ נתניהו שוחח גם עם רוג׳ר קרומר, נשיא מועצת המוסדות היהודים בצרפת (CRIF) ועם חבר הפרלמנט מאיר חביב וביקש מהם למסור לחברי הקהילה היהודית שעם ישראל מחזק את ידם בשעה קשה זאת, ראה״מ נתניהו ביקש מהם להקפיד על הנחיות הביטחון במוסדות היהודים.



    0 תגובות