צרפת: מצור אחר המחבלים • "אנחנו מוכנים למות"

    שלמה ריזל No Comments on צרפת: מצור אחר המחבלים • "אנחנו מוכנים למות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצוד כבד בצרפת אחר שני המחבלים שביצעו את הטבח במשרדי העיתון 'שארלי הבדו' בפריז שבו נרצחו 12 אנשים. על פי הדיווחים השנים חטפו בני ערובה ומתבצרים כעת במפעל ליד פריז.

    על דיווחי כלי התקשורת הצרפתיים, שני האחים החשודים סעיד (34) ושריף (32) קואשי גנבו הבוקר (שישי) רכב כ-50 קילומטרים צפונית-מזרחית לפריז ולקחו כמה בני ערובה, תוך כדי חילופי ירי עם המשטרה. בתקרית נפגעו מספר בני אדם ואישה אחת נחטפה.

    הבוקר, דיווחו אזרחים כי הם הבחינו שני החשודים כשהם גונבים מזון ומשקאות ממרכולים, בעקבות כך, כוחות משטרה גדולים הגיעו לאזור צפון-מזרח פריז.

    על פי הדיווחים, לאחר שהחשודים הבחינו בכוחות המשטרה הם לקחו את בת הערובה והחלו במנוסה בכבישי פריז, תוך שכוחות גדולים רודפים אחריהם מהאוויר ומהיבשה וחילופי ירי כבדים מתנהלים בין הצדדים.

    המחבלים בצרפת מתבצרים

    לאחר מרדף לא ארוך, עצרו השניים את רכבם במתחם תעשייתי – 40 ק"מ צפון מזרחית לפריז, והתבצרו בתוכו. על פי הדיווחים, כוחות הביטחון החלו במשא ומתן ראשוני עם החשודים – ככל הנראה בניסיון לשחרר את בני הערובה ללא פגע. "אנחנו מוכנים למות", אמרו המחבלים.

    נשיא צרפת פרנסואה הולנד נאם בעקבות ההתפתחויות ואמר כי "אני קורא לאומה להישאר מאוחדת. אנו אומה של אמונות רבות שמכבדת אמונות רבות. החלטנו להיות חלק מקואליציה שתילחם בטרור גם כדי להגן על עצמנו. האיומים הם לא משהו חדש. אנו כאן כדי להגן על העם. אם זה התרחש בצרפת, זה יכול להיות בכל מקום".



    0 תגובות